ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
hoelang weet ik niet want ik ben toen gaan pitten
Verwijderd
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik gebruik nu dus maar adslfast...
Maar afijn, @Home draait al heel de dag perfect hier in Tilburg.
Verwijderd
Niets te klagen!
Maar om elke keer een topic te openen als @Home in whatever regio er uit ligt is een beetje onzinnig lijkt me.
Ja dat weet ik nu wel. Stelletje papagaaien[b]Op donderdag 09 augustus 2001 Maar om elke keer een topic te openen als @Home in whatever regio er uit ligt is een beetje onzinnig lijkt me.
90% is onzinnig en waarschijnlijk jij ook.
Jaja gooi er nu maar een slotje op. En bla bla geef me maar een ip blok of zo..tsss zeikers
Verwijderd
Je moet gewoon zorgen dat je je IP weet en die instellen, anders stelt Windows een lokaal IP in (daarom heb jij 169.x.x.x) en dan kom je niet op @home he
Stop asjeblief met die vage topics openen die alleen maar over @home gaan en bel ff of zoek je papiertjes waar je IP op staat...
Verwijderd
Als je zo door gaat riskeer je een ban, is dat wat je wilt ?Op vrijdag 10 augustus 2001 18:41 schreef MartNL het volgende:
Ik heb ondertussen mijn servicepack opnieuw geinstalleerd maar het mocht ook niet helpen.
Lees je topics eens door! Negotiator en rb338
hebben al uitgelegd wat je moet doen
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Sorry hoor.
MartNL, je mag wel wat rustiger aan doen met topics over @home storingen wat mij betreft.
Alvast bedankt!
Dit topic is gesloten.
![]()