Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gamen, heel uitgebreid gamma. Maar nu de nieuwe FS2020 er is vooral dat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van max 2000€ dus kan er al wel iets mee denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik heb deze samenstelling gevonden op het net. en wou weten of het wel een goed systeem is. omdat ik er ook niet zoveel van ken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt zoals al eerder gezegd, denk dat jullie meer kennis van hebben dan ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb positieve recensies gelezen over de 2080 super. Maar voor de rest niet. .
Ga je overklokken?
Neen, daar ken ik niets van.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon een top syteem waar ik toch even mee verder kan en eventueel later zelf kan uitbreiden zoals extra ssd of hdd. Nu heb ik voor 1T ssd gekozen om dat wel voldoende is denk ik.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Moesten er toch nog vragen zijn? Dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt,
Ken
Ik wil vooral gamen, heel uitgebreid gamma. Maar nu de nieuwe FS2020 er is vooral dat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van max 2000€ dus kan er al wel iets mee denk ik.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Ik heb deze samenstelling gevonden op het net. en wou weten of het wel een goed systeem is. omdat ik er ook niet zoveel van ken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 424,43 | € 424,43 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 2080 Super Twin X2 OC | € 719,- | € 719,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG5 RGB | € 122,77 | € 122,77 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 104,85 | € 104,85 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 69,49 | € 69,49 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 142,90 | € 142,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 700W | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.960,39 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt zoals al eerder gezegd, denk dat jullie meer kennis van hebben dan ik.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb positieve recensies gelezen over de 2080 super. Maar voor de rest niet. .
Ga je overklokken?
Neen, daar ken ik niets van.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil gewoon een top syteem waar ik toch even mee verder kan en eventueel later zelf kan uitbreiden zoals extra ssd of hdd. Nu heb ik voor 1T ssd gekozen om dat wel voldoende is denk ik.
Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven.
Moesten er toch nog vragen zijn? Dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt,
Ken