Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop advies (Football Manager)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PatjeFR
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-11-2020
Mijn oude laptop is helaas overleden. Hierdoor ben ik op zoek naar een nieuwe laptop.

Ik ben op zoek naar een wat stevigere laptop, de vorige is afgebroken bij het scharnier.
Ik heb verder weinig verstand van laptops.

Het enige wat ik belangrijk vindt, is dat het spel Football Manager een beetje prima draait. Dit was erg sloom op mijn vorige laptop. Het heeft ook geen topsnelheid te hebben, aangezien het alleen voor FM is. Voor de rest is het gewoon wat surfen en mailen, niks bijzonders.

Budget heb ik eigenlijk geen idee van wat realistisch is, maar dacht aan rond de 500 euro maximaal.
Mocht dit niet realistisch zijn, zijn duurdere opties natuurlijk ook welkom, maar natuurlijk het liefst zo goedkoop mogelijk!

De laptop gebruik ik alleen thuis.

Graag geen Mac, verder geen voorkeuren.

Kan ik deze laptop dan gewoon bij een Bol of Coolblue oid bestellen en is dit makkelijk te gebruiken (zonder van alles te installeren?)

Hopelijk heeft iemand advies, alvast bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door PatjeFR op 31-08-2020 20:51 ]

Alle reacties

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Ik vermoed dat je weinig reacties hierop gaat krijgen, omdat de meeste vragen die je stelt vrij makkelijk te googlen zijn. Er wordt hier verwacht dat je zelf research doet alvorens een vraag neer te leggen, en ook aangeeft wat je al hebt gevonden.

Dat gezegd hebbende: De benodigde specificaties zijn hier te vinden. Hier een site over aanbevelingen voor specifieke laptops.

Hier een best buy guide met een laptop van rond de 500 euro. Die voldoet prima voor jouw doeleinden. Evenals bijv. het Acer alternatief dat daar wordt genoemd.

Je kan ook zelf de specs invullen in de pricewatch en dan zelf naar goedkopere alternatieven speuren.

Bol en coolblue zijn beide prima winkels. Kijk in de beschrijving even of windows mee geleverd wordt of niet.

psn: jagermeistertim

• PatjeFR
Dankjewel voor je reactie!
Hier heb ik zeker wat aan!

• PatjeFR
https://www.koopjedeal.nl...gb-ssd-en-windows-10.html

Ik heb deze laptop gezien via koopjesdeal.

Iemand ervaring met deze laptop en lijkt deze goed geschikt voor mijn eisen? (vooral spelen van Football Manager)

FM20 Windows System Requirements
MINIMUM:
OS: Windows 7 (SP1), 8/8.1, 10 (Update 1803/April 2018 or later) – 64-bit
Processor: Intel Pentium 4 (64-bit), Intel Core 2 or AMD Athlon 64 – 2.2 GHz +
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Requires a 64-bit processor and operating system

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:10

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
PatjeFR schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 13:35:
https://www.koopjedeal.nl...gb-ssd-en-windows-10.html

Ik heb deze laptop gezien via koopjesdeal.

Iemand ervaring met deze laptop en lijkt deze goed geschikt voor mijn eisen? (vooral spelen van Football Manager)

FM20 Windows System Requirements
MINIMUM:
OS: Windows 7 (SP1), 8/8.1, 10 (Update 1803/April 2018 or later) – 64-bit
Processor: Intel Pentium 4 (64-bit), Intel Core 2 or AMD Athlon 64 – 2.2 GHz +
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT or AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650 – 256MB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space
Requires a 64-bit processor and operating system
If it looks to good to be true, it probably is. Ik zou zelf nooit geld overmaken naar zo’n site. Bovendien gaat het om een refurbished (tweedehands) model. Laptop zelf ziet er prima uit.

[ Voor 4% gewijzigd door TTHEEBO1 op 15-09-2020 08:00 ]

psn: jagermeistertim

Pagina: 1