Op mijn macbook air 2020 (2 dagen oud) werkt het trackpad kort (5 seconden) niet wanneer ik mijn macbook ontgrendel met touch-ID. Heeft iemand enig idee hoe dit te fixxen?
Vraag
Alle reacties
Hoi @Milandg, welkom op GoT 
Toen je je topic aanmaakte kreeg je een template met een aantal vragen. Dit is niet om je te pesten, maar om te zorgen dat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Het is daarom handig om deze template in te vullen. Op die manier weten we beter wat het probleem is, waarmee je werkt, wat je zelf al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd, en wat het resultaat was. Ik raad je aan om voor de volgende keer Het algemeen beleid nog 'ns goed door te lezen, met name de Quickstart om te weten wat we hier van je verwachten
Toen je je topic aanmaakte kreeg je een template met een aantal vragen. Dit is niet om je te pesten, maar om te zorgen dat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Het is daarom handig om deze template in te vullen. Op die manier weten we beter wat het probleem is, waarmee je werkt, wat je zelf al hebt gezocht, gevonden en geprobeerd, en wat het resultaat was. Ik raad je aan om voor de volgende keer Het algemeen beleid nog 'ns goed door te lezen, met name de Quickstart om te weten wat we hier van je verwachten
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik heb hetzelfde. Het toetsenbord werkt soms ook enige seconden niet. En soms werkt het lang genoeg niet dat macOS een window toont of ik m'n externe Bluetooth-keyboard (dat ik niet heb) aan wil zetten want er is geen keyboard gedetecteerd.
Ik vermoed dat dit een bug in Catalina is die te maken heeft met initialisatie van USB drivers na sleep, en ik denk ook dat deze bug al enige jaren in macOS zit.
Ik vermoed dat dit een bug in Catalina is die te maken heeft met initialisatie van USB drivers na sleep, en ik denk ook dat deze bug al enige jaren in macOS zit.
Mijn mac book air is 4 dagen oud. Door store amac eindhoven ingesteld en office geïnstalleerd. Ook beveiliging. Donderdag en vrijdag kreeg ik hem Niet ontgrendeld. Niet met touch en niet met ID. Zaterdag wel de hele dag Tot zaterdagavond. Toen gaf hij steeds meer tijd aan om te wachten met ontgrendelen nadat ik de code ingaf. Touch werkt net als de eerste dagen absoluut niet! Ik ga morgen naar de winkel. Ligt dit aan het toetsenbord? Feitelijk heb ik nauwelijks mee gewerkt!
@Astrid pomes je kunt beter een eigen topic starten in plaats van andermans topic te kapen, zeker als een ander probleem hebt
Dit topic gaat dan ook op slot.
Als je een nieuw topic opent, lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door, met name de quickstart.
Als je een nieuw topic opent, lees dan eerst Het algemeen beleid nog 'ns goed door, met name de quickstart.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.