Het nieuwe systeem is bestemd voor een goede collega van mij. Erg lang geleden was ik veel bezig met systemen en het uitzoeken wat het beste binnen een bepaald budget past. Echter dat is iets wat ik niet meer doe. De bedoeling is om tot een lijst met componenten te komen welke dan besteld en geassembleerd moeten gaan worden bij i.e. Alternate of een gelijksoortige webwinkel. Hoop dat ik wat adviezen kan krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem wordt idd een beetje huis-tuin en keuken gebeuren Maar mag best voorbereid zijn voor langjarig gebruik. Hoofdzakelijk dus Office, Internet, klein beetje beeldverwerking. Gamen gaat het zeker niet worden of het moet patience zijn..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het totale budget is inclusief assemblage rond de €1000. Mag er wat onder zitten en wat boven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen die zijn er niet echt. HHD sataIII en de monitoren [2 4K monitoren die allebei aan de GPU moeten komen te hangen.]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing. [midrange. Dus niet zo'n immens hoge kast]
Voeding [600 watt ?]
Processor [Intel of een AMD Ryzen Moet vlot zijn]
Koeling voor processor [ Iets beter dan de koelingen die bij een boxed processor zitten?]
SSD 1TB
RAM [ 2x 8GB]
Grafische kaart. [Heb zelf een RX580 Radeon 8GB welke ik wel fijn vind]
Optische drive voor CD/DVD
Koeling voor de kast
Volgens mij heb ik dan alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar in ieder geval geen outlet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiteraard moet de desktop stil zijn. De behuizing zoals al gezegd geen klerenkast zonder allerlei toeters en bellen.
Ga je overklokken?
Neen, niet overclocken of het moet een turboboost ingebouwd zijn bij de processor. Volgens mij hebben de Intels dat?
Wat verwacht je van ons?[i]
Een componenten lijst op elkaar afgestemd. Die een mooi soepel lopend systeem op leveren.
Bij voorkeur te bestellen bij 1 shop ivm assemblage
Mochten er nog aanvullende vragen zijn. Ik hoor ze graag
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem wordt idd een beetje huis-tuin en keuken gebeuren Maar mag best voorbereid zijn voor langjarig gebruik. Hoofdzakelijk dus Office, Internet, klein beetje beeldverwerking. Gamen gaat het zeker niet worden of het moet patience zijn..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het totale budget is inclusief assemblage rond de €1000. Mag er wat onder zitten en wat boven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen die zijn er niet echt. HHD sataIII en de monitoren [2 4K monitoren die allebei aan de GPU moeten komen te hangen.]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing. [midrange. Dus niet zo'n immens hoge kast]
Voeding [600 watt ?]
Processor [Intel of een AMD Ryzen Moet vlot zijn]
Koeling voor processor [ Iets beter dan de koelingen die bij een boxed processor zitten?]
SSD 1TB
RAM [ 2x 8GB]
Grafische kaart. [Heb zelf een RX580 Radeon 8GB welke ik wel fijn vind]
Optische drive voor CD/DVD
Koeling voor de kast
Volgens mij heb ik dan alles
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, maar in ieder geval geen outlet..
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Uiteraard moet de desktop stil zijn. De behuizing zoals al gezegd geen klerenkast zonder allerlei toeters en bellen.
Ga je overklokken?
Neen, niet overclocken of het moet een turboboost ingebouwd zijn bij de processor. Volgens mij hebben de Intels dat?
Wat verwacht je van ons?[i]
Een componenten lijst op elkaar afgestemd. Die een mooi soepel lopend systeem op leveren.
Bij voorkeur te bestellen bij 1 shop ivm assemblage
Mochten er nog aanvullende vragen zijn. Ik hoor ze graag