Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De reguliere dingen, met daarnaast gamen.
De games waar men aan moet denken: Word of Warcraft, Heartstone, Heros of the storm, de bekende Blizzard games
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 750 euro ongeveer, zelfbouw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hieronder mijn oude systeem, zaken die eventueel in het nieuwe systeem gebruikt kunnen worden wil ik meenemen. zoals bv de videokaart, en als mogelijk / nuttig de behuizing en voeding.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zien wenslijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel is mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De oude pc heeft het toch wel makkelijk 10 jaar uitgehouden, maar vernieuwing is wenselijk.
De nieuwe pc hoeft geen 10 jaar mee te gaan, maar zoek iets wat toch wel weer even mee gaat.
Wat verwacht je van ons?
Gezien het lang geleden is dat ik bezig ben geweest met pc onderdelen, had ik graag van jullie advies.
Welke onderdelen van de huidige pc kunnen hergebruikt worden en welke niet, wat is wijsheid.
Ik heb al enkele onderdelen gevonden welke ik denk wel matchen, maar had graag een paar extra ogen / meningen met betrekking tot bijvoordeeld:
Case hergebruiken mogelijk ? ja / nee
Voeding hergebruiken mogelijk of wenselijk? ja / nee
Hieronder de onderdelen welke ik zelf al in gedachten had:
Eventueel ander geheugen:
Alvast bedankt voor het meedenken.
ps: vergeef aub schrijf en taalfouten
De reguliere dingen, met daarnaast gamen.
De games waar men aan moet denken: Word of Warcraft, Heartstone, Heros of the storm, de bekende Blizzard games
Wat mag het systeem gaan kosten?
€ 750 euro ongeveer, zelfbouw
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hieronder mijn oude systeem, zaken die eventueel in het nieuwe systeem gebruikt kunnen worden wil ik meenemen. zoals bv de videokaart, en als mogelijk / nuttig de behuizing en voeding.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7 920 Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-EX58-UD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Black SATA 3 Gb/s WD1001FALS, 1TB | € 47,52 | € 47,52 |
| 1 | Behuizingen | Antec Nine Hundred Two | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Toetsenborden | Steelseries Zboard Limited Edition (WotLK) | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | OCZ Platinum DDR3 PC3-12800 Low-Voltage Triple Channel | € 184,50 | € 369,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master Real Power Pro 850W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Intel Postville X25-M SSDSA2MH080G2C1 80GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 715,52 | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zien wenslijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel is mijn voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De oude pc heeft het toch wel makkelijk 10 jaar uitgehouden, maar vernieuwing is wenselijk.
De nieuwe pc hoeft geen 10 jaar mee te gaan, maar zoek iets wat toch wel weer even mee gaat.
Wat verwacht je van ons?
Gezien het lang geleden is dat ik bezig ben geweest met pc onderdelen, had ik graag van jullie advies.
Welke onderdelen van de huidige pc kunnen hergebruikt worden en welke niet, wat is wijsheid.
Ik heb al enkele onderdelen gevonden welke ik denk wel matchen, maar had graag een paar extra ogen / meningen met betrekking tot bijvoordeeld:
Case hergebruiken mogelijk ? ja / nee
Voeding hergebruiken mogelijk of wenselijk? ja / nee
Hieronder de onderdelen welke ik zelf al in gedachten had:
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 177,95 | € 177,95 |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z490-E Gaming | € 277,- | € 277,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 56,90 | € 56,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 640,85 | ||
Eventueel ander geheugen:
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/16 | € 68,74 | € 68,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 68,74 | ||
Alvast bedankt voor het meedenken.
ps: vergeef aub schrijf en taalfouten
[ Voor 7% gewijzigd door Zenlung op 31-08-2020 16:22 ]