Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:48
Okee, ik loop hier tegen een probleem aan, waarbij ik het signaal van een Animo A132, geleverd door Tele2, naar een Asus VG24VQ monitor probeer te doen - via HDMI.

Om wat voor reden dan ook lukt het de monitor niet om het audio signaal te decoderen. Nu heb ik eerder problemen gehad met de audio output van deze decoder, en ik begrijp dat HDMI voor beeld de enige werkende uitgang is. Toslink werkt alleen voor radio. Een directe audio uitgang ontbreekt. Dus, ik zit een beetje vast voor wat betreft die setup.

Heeft iemand enig idee waarom dat niet zou kunnen werken? Zijn hier nog quick&dirty fixes voor?

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Helixes begrijp ik het goed dat je dus niks hoort uit de Speakers van de monitor?

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 31-08-2020 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:48
@rens-br: da's correct. Ik hoor niets. Geen static, geen piep. Er komt helemaal niks door op de monitor, zowel op de ingebouwde speakers, alsook via de 3,5mm jack.

EDIT: Voordat je het vraagt - audio output van andere devices worden gewoon wel opgepakt. Voor zover ik kan bepalen is dit uniek voor deze combinatie van devices.

[ Voor 37% gewijzigd door Helixes op 31-08-2020 16:19 ]

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000