Omdat het laatste topic dat ik kon vinden over een ANC headphone alweer een paar jaar oud is vraag ik jullie om advies.
Ik zoek een?
Koptelefoon met Active Noise Canceling.
Wat is je budget?
Onder 500 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor:
Ik heb de standaard lijst aan opties gevonden waarbij ik zeer geinteresseerd ben in de sony wh-1000xm4
maar door de slechte reviews van de microfoon van de xm3 en omdat het erop lijkt dat de xm4 niet veel beter is begin ik te twijfelen.
Welke vragen heb je hier nog over?
De prestaties van de microfoon is voor mij best belangrijk en dus hoor ik graag van mensen die de headset gebruiken om te bellen.
[i]Edit1:Multidevice connection is een pré[i]
[i]Edit2: Hmmm... Dit is dan de enige review waarin het bellen goed naar voren komt echter vraag ik me af of dat ook opgaat in een kantoor omgeving...
YouTube: Sony WH-1000XM4 Review: The best headphones ever vs Sony XM3, Bose 7...
Ik zoek een?
Koptelefoon met Active Noise Canceling.
Wat is je budget?
Onder 500 euro?
Ik wil het apparaat gaan gebruiken voor:
- muziek luisteren op kantoor (45%)
- online meetings bijwonen, vooral op teams (40%)
- gamen, mag bedraad met een boom mic (10%)
- Reizen, zit gemiddeld eens per jaar in een vliegtuig (5%)
Ik heb de standaard lijst aan opties gevonden waarbij ik zeer geinteresseerd ben in de sony wh-1000xm4
maar door de slechte reviews van de microfoon van de xm3 en omdat het erop lijkt dat de xm4 niet veel beter is begin ik te twijfelen.
Welke vragen heb je hier nog over?
De prestaties van de microfoon is voor mij best belangrijk en dus hoor ik graag van mensen die de headset gebruiken om te bellen.
[i]Edit1:Multidevice connection is een pré[i]
[i]Edit2: Hmmm... Dit is dan de enige review waarin het bellen goed naar voren komt echter vraag ik me af of dat ook opgaat in een kantoor omgeving...
YouTube: Sony WH-1000XM4 Review: The best headphones ever vs Sony XM3, Bose 7...
[ Voor 18% gewijzigd door Frazzy op 31-08-2020 15:25 ]