Mijn vraag
Mijn Bosch SMV90E10NL geeft sinds vandaag de storing " watertoevoer". Dit is enkel een indicator (lampje). De vaatwasser zelf heeft geen display met foutcodes o.i.d. Na het starten van een programma geeft de vaatwasser soms even water/ maar meestal niet. Ook pompt de vaatwasser niet meer af. Na een x-aantal minuten geeft de vaatwasser een pieptoon en stopt deze met werken. Met als gevolg een bodem vol water en geen afgerond programma.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Niet van toepassing
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Watertoevoer gecontroleerd. Kraan werkt naar behoren
- Slang gecontroleerd. Geen knikken of lekkage
- Kalkfilter in de slang gereinigd (was overigens al schoon)
- Filter + stoepenrad gereinigd. Ook hier weining tot geen vervuiling/verstopping
Mijn Bosch SMV90E10NL geeft sinds vandaag de storing " watertoevoer". Dit is enkel een indicator (lampje). De vaatwasser zelf heeft geen display met foutcodes o.i.d. Na het starten van een programma geeft de vaatwasser soms even water/ maar meestal niet. Ook pompt de vaatwasser niet meer af. Na een x-aantal minuten geeft de vaatwasser een pieptoon en stopt deze met werken. Met als gevolg een bodem vol water en geen afgerond programma.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Niet van toepassing
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Watertoevoer gecontroleerd. Kraan werkt naar behoren
- Slang gecontroleerd. Geen knikken of lekkage
- Kalkfilter in de slang gereinigd (was overigens al schoon)
- Filter + stoepenrad gereinigd. Ook hier weining tot geen vervuiling/verstopping