Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Voor het uitlichten van een object ben ik op zoek naar een GU10 spot op 230 Volt, eventueel kan GU5.3 ook maar daar is de keuze nog beperkter denk ik. (volgens mij max 12 volt). Nu wil ik eigenlijk ook dat deze led lamp te bedienen is via Zigbee (Dimmen/Uit-Aan)

Maar wat ik vooral zoek is een stralingshoek van 10 graden. Nu is dit laatste niet echt een gegeven waar makkelijk op te filteren valt. Google geeft prima resultaten maar dan blijkt toch de stralingshoek 36 graden te zijn.

Bij ikea (tradfri) staat er vaak niet bij hoeveel graden ze zijn. Philips HUE lijkt allemaal rond de 38 graden te zitten of zelfs 46 graden

Hierbij een aantal voorbeelden welke ik tot nu toe gevonden heb:

https://www.railspot.nl/gu10-927-dim-10-graden.html

Alle reacties

• Raling
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:03
Je hebt zelf al een GU10 lamp gevonden toch? Armatuurtje erbij, en een Zigbee dimmer erachter en je bent klaar toch?

Wat is je vraag verder?

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik zocht eigenlijk een alles in 1 lampje :-)

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Oef, 10 graden? Volgens mij zijn die überhaupt lastig te vinden als lichtbron, laat staan Zigbee. Smalste wat ik voor GU10 zie bij Philips is D25 en dat is niet Zigbee. 10 graden zie ik wel bij de GU5.3 (MR16) maar dat is 12V en ook geen Zigbee.

Dus ben beetje bang dat GU10 en 10 graden al lastig is en met Zigbee denk ik niet dat ze bestaan. Maar echt 10 graden? Dat is wel echt heel smal!