Ik probeer al een poosje een theorie examen voor de auto reserveren. Dat lukt niet, want regelmatig krijg ik deze melding:
In de plaatsen van mijn keuze (we wonen tussen Rijswijk en Barendrecht in)
Kortom ik snap het systeem niet.. ik kom tot de conclusie dat de meneer die ik aan de lijn had van de klanten service en ik elkaar ook niet liggen....
"we zijn afhankelijk van de overheid"
"u bent overheid"
"wij zijn semi-overheid"
"euh, dat betekent dat je niet klantvriendelijk hoeft te zijn?"
Ik werkte zelf ooit voor een semi-overheidsinstelling... als ik dat soort teksten zou gebruikten kon ik niet morgen maar vandaag vertrekken....
Heel af en toe komt er een mogelijkheid maar op meer dan 2 uur rijden van de woonplaats (maar dan ook meteen 4 van dat soort mogelijkheden) die dan met een uurtje weer verdwijnen. Ik heb vanmorgen gebeld omdat ik het niet snap; behalve de dooddoeners "het is gewoon erg druk", "we moeten ons aan de corona regels houden", etc is er geen perspectief "behalve dat u af en toe inlogt om te kijken of er ruimte is". Mijn argument; als er binnen 2 maanden geen plek is, moet ik morgen als ik als eerste inlog over 2 maanden wel plek hebben... niet dus. Het reserveringssysteem loopt een half jaar vooruit. Maar aan de telefoon konden ze ook niet zeggen wanneer de eerste mogelijkheid is....We hebben geen examenmogelijkheden gevonden. Bij ‘Kies een plaats en datum’ wordt gezocht in de 2 weken vanaf de opgegeven datum. Zoek eerder, later of in een andere plaats. Bij zoeken op ‘Overal de eerste mogelijkheid’ wordt maximaal 2 maanden vooruit gezocht.

Kortom ik snap het systeem niet.. ik kom tot de conclusie dat de meneer die ik aan de lijn had van de klanten service en ik elkaar ook niet liggen....
"we zijn afhankelijk van de overheid"
"u bent overheid"
"wij zijn semi-overheid"
"euh, dat betekent dat je niet klantvriendelijk hoeft te zijn?"
Ik werkte zelf ooit voor een semi-overheidsinstelling... als ik dat soort teksten zou gebruikten kon ik niet morgen maar vandaag vertrekken....