WH-1000XM3 volume control

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Sindskort heb ik een apart 'probleem' met mijn Sony WH-1000XM3.

Ik maak gebruik van een OnePlus 6T in combinatie me de XM3 en loop tegen het volgende aan:
De volume controls van mijn koptelefoon en telefoon zijn gescheiden, waar deze eerst netjes in sync liepen, kan ik nu op twee manieren het volume los van elkaar verhogen. Wat ik bloedirritant vind :P

Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt? Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chatman313
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:38
Ik weet niet precies waar de instelling zit op een OnePlus 6T maar ik verwacht iets vergelijkbaars als bij mijn Samsung A50.

Als ik naar de ontwikkelaars opties ga heb ik een optie "Absolute volume" deze wordt ook wel eens "Media volume sync" genoemd volgens mij. Ik heb ook ergens gelezen dat deze optie in het bluetooth menu bij het specifieke apparaat ingesteld kan worden. Als je deze omzet zou het goed moeten werken. Mocht er niks veranderen na het aanpassen van de instelling kan het soms nodig zijn om opnieuw met het apparaat te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:57
Wat heb je zelf al geprobeerd? Zit er misschien iets van een optie in de Sony software zelf?

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Developer options - Bluetooth absolute volume control in je Android telefoon. Daarmee link/un-link je ze.

Dikke kans dat er ook een optie zit in de Sony Headphones app. Heb je die al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-01-2023
Danku heren/dames!

het is gelukt, hetgeen ik nog niet gedaan had, was het resetten van mijn bluetooth-verbinding... Nu werkt het zoals verwacht!