Een kennis van mij heeft zijn ASUS 6800 DDR, geprobeert te updaten maar helaas met een update die bestemd was voor de "Deluxe" uitvoering versie! En uiteraard doet ie het nou nie meer!! Hoe krijg ik dat kaartje weer werkend??
Je kunt proberen een PCI/ISA grafische kaart erin te raggen en daar beeld van trekken en vervolgens de juiste versie van de ander te flashen.
Juiste update zoeken, en met een PCI kaartje er extra bij opstarten en nog een keer proberen misschien..
"GraveR" was net iets sneller
"GraveR" was net iets sneller
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Verwijderd
Opsturen. Ja, sorry enige methode, er moet een nieuwe rom op.
VGA Bios updaten is
Bij sommige mb-biossen kun je inderdaad nog herstellen met een juiste bios, bij vga kaarten bijna nooit.
VGA Bios updaten is

Bij sommige mb-biossen kun je inderdaad nog herstellen met een juiste bios, bij vga kaarten bijna nooit.
Verwijderd
Reparatie, is geen andere oplossing. Meestal is dit geen garantie omdat het om een idiote en achterlijke fout gaat. Bios updaten is niet voor idioten namelijk. Ik snap ook niet hoe dit kan. Niet lezen denk ik, er staat namelijk altijd zeer duidelijk bij voor welke mammaplankie het gaat!
Zorgen dat je het BIN-file hebt en een posting doen in nl.comp.hardware (nieuwsgroep). Heb ik ook gedaan toen ik 'n 6BTM kreeg met 'n dood BIOS.
Er reageert altijd wel iemand met 'n EEPROM-brander, die kan je BIOS gewoon opnieuw beschrijven.
In mijn geval werd er een tientje voor die dienstverlening gevraagd, dat vond ik heel redelijk
.
Er reageert altijd wel iemand met 'n EEPROM-brander, die kan je BIOS gewoon opnieuw beschrijven.
In mijn geval werd er een tientje voor die dienstverlening gevraagd, dat vond ik heel redelijk
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Het gaat hier over een VideoKaartOp donderdag 09 augustus 2001 16:58 schreef sjorsie het volgende:
Reparatie, is geen andere oplossing. Meestal is dit geen garantie omdat het om een idiote en achterlijke fout gaat. Bios updaten is niet voor idioten namelijk. Ik snap ook niet hoe dit kan. Niet lezen denk ik, er staat namelijk altijd zeer duidelijk bij voor welke mammaplankie het gaat!
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Op donderdag 09 augustus 2001 16:58 schreef sjorsie het volgende:
Verwijderd
Wel in je bios even instellen dat ie eerst gaat zoeken naar een pci videokaart en daarna pas agp, anders krijg je nog geen beeld tijdens het reparen
Uhm gewoon de juiste bios zoeken, bootflop maken, autoexec.bat zo aanpassen dat de bios automatisch geupdate wordt.
Dan het je geen beeld nodig om hem te flashen, je zulf wel waarschijnlijk wat enters moeten geven maar ja tis beter dan nix
Andere idd gewoon ff pci kaartje.
Dan het je geen beeld nodig om hem te flashen, je zulf wel waarschijnlijk wat enters moeten geven maar ja tis beter dan nix
Andere idd gewoon ff pci kaartje.
Pagina: 1