Provider: Orange
Huidige gsm: Huawei P20 Pro
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe Android smartphone, richting high end/flagship. Wil toch mikken om 3 a 4 jaar met de telefoon te doen.
Wat is je budget?
budget richting 700 a 800 euro. Hoe minder hoe liever natuurlijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dag dagelijks gebruik, de occasionele game en gebruik de telefoon ook vaak als gps(android auto).
Eventueel 5G ready, al weet ik niet hoe lang dit nog op zich gaat laten wachten in België.
Camera is wel belangrijk: Ik gebruik mijn gsm als main foto toestel als ik op reis ga of uitstappen doe. Als het mogelijk is binnen het budget: deftige zoom functie.
Liefst een groot scherm, en goede kwaliteit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk dat ik richting de Xiami's, oppo's en consoorten moet beginnen kijken om een high end aan die prijs te hebben. De "bekende merken" a la Samsung, Sony, Huawei zijn volgens mij te duur.
Ik heb al verschillende sites zien passeren, waar je "china" phones aan degelijke prijzen kan kopen (vb Cect, eglobalcentral, etc...). Ik vraag mij altijd af welke zijn betrouwbaar en wat met garantie en de termijn van garantie.
Al zie ik dat niet alle banden ondersteunt worden. Wat zijn hier de gevolgen van.
Enkele die ik op oog had:
Xiami 10 Pro/Ultra (afhankelijk van Banden verhaal)
Oppo Finder X20 Pro
One plus 8 pro (via cect maar 739 voor 12gb 256gb geheugen, raar?)
Wat raden jullie aan en waar koop ik hem het beste?
Provider: Orange
Huidige gsm: Huawei P20 Pro
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe Android smartphone, richting high end/flagship. Wil toch mikken om 3 a 4 jaar met de telefoon te doen.
Wat is je budget?
budget richting 700 a 800 euro. Hoe minder hoe liever natuurlijk.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dag dagelijks gebruik, de occasionele game en gebruik de telefoon ook vaak als gps(android auto).
Eventueel 5G ready, al weet ik niet hoe lang dit nog op zich gaat laten wachten in België.
Camera is wel belangrijk: Ik gebruik mijn gsm als main foto toestel als ik op reis ga of uitstappen doe. Als het mogelijk is binnen het budget: deftige zoom functie.
Liefst een groot scherm, en goede kwaliteit.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk dat ik richting de Xiami's, oppo's en consoorten moet beginnen kijken om een high end aan die prijs te hebben. De "bekende merken" a la Samsung, Sony, Huawei zijn volgens mij te duur.
Ik heb al verschillende sites zien passeren, waar je "china" phones aan degelijke prijzen kan kopen (vb Cect, eglobalcentral, etc...). Ik vraag mij altijd af welke zijn betrouwbaar en wat met garantie en de termijn van garantie.
Al zie ik dat niet alle banden ondersteunt worden. Wat zijn hier de gevolgen van.
Enkele die ik op oog had:
Xiami 10 Pro/Ultra (afhankelijk van Banden verhaal)
Oppo Finder X20 Pro
One plus 8 pro (via cect maar 739 voor 12gb 256gb geheugen, raar?)
Wat raden jullie aan en waar koop ik hem het beste?
[ Voor 3% gewijzigd door kennaah op 31-08-2020 10:22 ]