HP Elitebook aansluiten op 2x externe schermen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moesje20
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-08-2022
Goedeavond,

Afgelopen week een tweetal externe beschermen besteld: Dell Ultrasharp U2720Q - 4K IPS USB-C Monitor.

Ik zou graag mijn HP Elitebook willen aansluiten op de externe schermen. Laptop heeft slechts één USB-C aansluiting. Wat is de beste oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Moesje20 op 30-08-2020 23:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:10

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als je HP het ondersteund (helaas meld je het model niet), een usb-3 of thunderbolt port expander is het makkelijkst.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-04 15:43

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Op kantoor heb ik een Dell D6000 dockingstation voor m'n HP Elitebook (model van vorig jaar). Aangesloten zijn twee monitoren, toetsenbord, muis. Werkt allemaal perfect, inclusief opladen.

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moesje20
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-08-2022
Betreft een HP Elitebook 840 G5. Wil een simpele oplossing om ook mijn privé laptop op aan te sluiten (Macbook Pro (2017). Ik dacht zelf aan een 'Sitecom CN-386 USB-C Hub 100w PD 4P', echter zie ik in de reviews dat het aansluiten van een monitor(en) hiermee niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:10

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Hij heeft Thunderbolt dus zou ik ook de eerder genoemde Dell D6000 aanraden. Gebruik hem zelf ook voor mijn dell xps, s10 telefoon en mac.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.