*weg*
[ Voor 104% gewijzigd door .oisyn op 30-08-2020 21:28 ]
[ Voor 104% gewijzigd door .oisyn op 30-08-2020 21:28 ]
Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
Wat ik wil, is wat tweakers ook heeft. Dat heb ik nodig. Of dat php is of Javascript dat weet ik allemaal niet. Wij werken met een php framework dus ik ging er vanuit dat het daarin gemaakt zou moeten worden. Ik heb juist gekozen voor het forum omdat ik hier meer respons verwacht dan een V&A verzoek.DJMaze schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:01:
Ik weet 99% van PHP en 90% JavaScript.
Wat jij wil is in JavaScript, en wat er op de server draait bij 100+ bezoekers is dan geen http daemon met php, maar een dedicated chat daemon.
Maak even een goed functioneel ontwerp en gooi het in vraag&aanbod ipv got forums
Als je de technische kant niet weet, de functionele kant niet weet, de regels van het forum niet volgt en suggesties in de wind slaat kan je denk ik niet verwachten dat iemand dit voor je gaat doen. Ook niet voor 6.000 euro ex. btw. wat een realistische startprijs is voor dit soort on-demand werk.poNgz0r schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:04:
[...]
Wat ik wil, is wat tweakers ook heeft. Dat heb ik nodig. Of dat php is of Javascript dat weet ik allemaal niet. Wij werken met een php framework dus ik ging er vanuit dat het daarin gemaakt zou moeten worden. Ik heb juist gekozen voor het forum omdat ik hier meer respons verwacht dan een V&A verzoek.
Ik wil er in principe zo min mogelijk van weten. Wat ik wil staat onder het kopje wat ga je maken. Als je dat niet snapt, dan ben jij niet de persoon die het kan maken voor mij.johnkeates schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:06:
[...]
Als je de technische kant niet weet, de functionele kant niet weet, de regels van het forum niet volgt en suggesties in de wind slaat kan je denk ik niet verwachten dat iemand dit voor je gaat doen. Ook niet voor 6.000 euro ex. btw. wat een realistische startprijs is voor dit soort on-demand werk.
[ Voor 12% gewijzigd door poNgz0r op 30-08-2020 21:10 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 30-08-2020 21:13 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tja alleen kijken er 0 mensen daar en hier op het forum al 3 man binnen 10 minuten. Dat is ook de reden waarom de V&A helemaal leeg isZeror schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:12:
Niet om heel vervelend te zijn hoor, maar dit is werving en dat is niet toegestaan op dit forum.
Zie:
Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
[ Voor 18% gewijzigd door poNgz0r op 30-08-2020 21:20 ]
^^^ Niets aan toe te voegen.Zeror schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:12:
Niet om heel vervelend te zijn hoor, maar dit is werving en dat is niet toegestaan op dit forum.
Zie:
Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh, dus dan mag een topic voor werving openen wel? Dat kun je ook gewoon melden en dan wordt 't gefixed. En zelf even naar de juiste categorie klikken is ook geen rocket science he?poNgz0r schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 21:17:
Overigens de link die ze plaatsen in hun tekst bestaat niet eens meer. https://tweakers.net/webdevelopment/aanbod/ even als https://tweakers.net/graf...n-3d-visualisatie/aanbod/
[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 30-08-2020 21:38 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq