hp ab240nd doet niks meer na een bios update

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruzzel
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 18:27
hallo,

ik heb hier een ab240nd laptop die ik gisteren een bios update heb gegeven.
na het opnieuw opstarten blijft het scherm zwart en doet de laptop helemaal niks meer.

wat ik heb geprobeerd is van de HP website, windows toets en de b tegelijk zasthouden en dan 3 seconden de aanuitknop indrukken, geen resultaat.

usb stick gemaakt met de bios erop, laptop aan en proberen die te lezen, usb reageert helemaal niet.

iemand hier nog goede ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruzzel
hmmm, niemand een idee om dit probleem te herstellen?

als er meer informatie nodig is hoor ik het graag.

[ Voor 33% gewijzigd door ruzzel op 31-08-2020 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:08

Detmer

Professioneel prutser

Heb je de laptop al eens volledig van de stroom gehad? Accu er uit, adapter niet aangesloten en minimaal 30 seconden laten rusten zodat alle reststroom er uit gaat? Andere optie die je kunt proberen is de BIOS batterij naast bovenstaande ook te verwijderen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruzzel
ha, wist niet dat laptops tegenwoordig nog bios batterijen hadden.

heb het moederbord er eens uit gehaald, en daar was de batterij, deze er 5 minuten uit gehad zonder resultaat.

de andere bovenstaande opties had ik als eens gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruzzel
ondertussen is het opgelost, 30x opnieuw gestart op een avond en ineens begon hij een bios update te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Alsin, bois update werd toen doorgevoerd of hij ging via internet een andere/nieuwere bios zoeken en installeren?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Pagina: 1