Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:02

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Na de lockdown van de Garmin omgeving betrap ik mijzelf erop dat ik wat nerveuzer reageer op server maintenance meldingen. De lockdown heeft ons geleerd dat wat Garmin maintenance noemt, dit niet altijd hoeft te zijn.

Op dit moment krijg ik ook weer een server maintenance melding, for the record daarom maar even in een topic gegooid:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqpkwYrImJksvHU6lxxiuZwH-CQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vz3vqLd3SGnLd94ztJEUmC1a.jpg?f=fotoalbum_large

Als die in korte tijd verdwijnt dan zal het dat inderdaad echt over maintenancee zijn gegaan. Tijd moet dat gaan leren.

Net heb ik even snel rondgekeken, maar kon zo snel geen meldingen ervan vinden, ook bij Garmin zelf niet. Dat ze zich voor een tweede keer aan dezelfde steen zullen stoten acht ik niet heel waarschijnlijk. Afwachten dus maar even.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mij is Polar Flow ook al de hele middag onbereikbaar. Kan toeval zijn natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:29
Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 11:23
Ik kon gister al geen fiets route exporteren naar mijn Explore. Nu krijg ik mijn routes niet eens te zien binnen de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Webgnome schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 15:53:
Zou het hier iets mee te maken kunnen hebben?
Het zou wel kunnen verklaren dat zowel Garmin als Polar issues lijken te hebben.

De server maintenance is trouwens nog steeds on going.

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Polar werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacup

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

Topicstarter
Garmin nog niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ogFil00JzhGSEBoD6db6uajPd7E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x52Ld4oNkA9tDswnEP1QGZTI.jpg?f=fotoalbum_large

De suggestie van Webgnome lijkt dus nog steeds op zijn plek te vallen.

Edit 21:45 uur: Garmin is ook hersteld

[ Voor 4% gewijzigd door teacup op 30-08-2020 21:49 ]

Pagina: 1