Tijdens het gamen, raakt mijn gpu best heet. Deze moet hard zijn best doen om koel te blijven want de fans blazen maximaal. Als ik mijn kast met mijn hand aanraak, dan voel ik ook dat deze best warm is. (de gpu is ook gewoon een heethoofd ik ga deze sowieso vervangen binnenkort)
• pricewatch: Fractal Design Define C
• pricewatch: Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)
• pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
• pricewatch: Scythe Kotetsu Mark II
• pricewatch: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X
• pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
• pricewatch: BitFenix Formula Gold 550W
• pricewatch: Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16
Mij lijkt het dat de airflow niet genoeg is en ik daarom heb ik besloten om 2 extra 140mm fans aan te schaffen zodat er meer frisse lucht naar binnen wordt gezogen en warme lucht naar buiten.
Nu was ik dus een beetje op zoek alleen weet ik niet zo goed welke fans het best zouden passen in mijn situatie. Ik zoek fans die aan de stille kant liggen maar toch krachtig genoeg zijn om mijn kast koel te houden aangezien ik graag een stille pc wil hebben. Ik heb de volgende fans gevonden die mij wel interessant leken nu is de vraag welke fans goed passen in het segment van stilte maar toch voldoende airflow. Andere 140mm fans buiten deze lijst mogen ook gesuggereerd worden. Alvast bedankt.
• pricewatch: Fractal Design Define C
• pricewatch: Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0)
• pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed
• pricewatch: Scythe Kotetsu Mark II
• pricewatch: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X
• pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
• pricewatch: BitFenix Formula Gold 550W
• pricewatch: Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16
Mij lijkt het dat de airflow niet genoeg is en ik daarom heb ik besloten om 2 extra 140mm fans aan te schaffen zodat er meer frisse lucht naar binnen wordt gezogen en warme lucht naar buiten.
Nu was ik dus een beetje op zoek alleen weet ik niet zo goed welke fans het best zouden passen in mijn situatie. Ik zoek fans die aan de stille kant liggen maar toch krachtig genoeg zijn om mijn kast koel te houden aangezien ik graag een stille pc wil hebben. Ik heb de volgende fans gevonden die mij wel interessant leken nu is de vraag welke fans goed passen in het segment van stilte maar toch voldoende airflow. Andere 140mm fans buiten deze lijst mogen ook gesuggereerd worden. Alvast bedankt.