Hi allen,
Voor mijn moeder's thuiswerkplek probeer ik een setup met haar laptop te maken. Ze heeft 2 monitoren nodig.
Ze heeft deze laptop:
Acer Swift 3 SF314-58G-54XQ
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-58G-54XQ
Ik dacht er aan om een dockingstation neet te zetten en daar 2 monitoren, beugel, toetsenbord, muis en webcam op aan te sluiten.
Hier een lijstje van de onderdelen die ik aan wil schaffen:
Docking station:
pricewatch: Kensington SD2000P Nano Dock
2 monitoren:
pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart
Beugel:
pricewatch: Arctic Z2 Basic - dual monitor arm
Toetsenbord & muis
pricewatch: Logitech MK270 (Qwerty US)
webcam(nog niet uitgezocht)
Een aantal vragen heb ik er over:
Kan deze laptop 2 x 2560x1440 (Quad HD) monitor aan? of toch beter 1080 gebruiken?
Ik heb zelf geen ervaring met displayPort, ik dacht dat deze doorgelust kon worden, maar misschien ben ik daarover in de war. Weet iemand wat ik bedoel daarmee?
Ga ik in deze opstelling alles over 1 displayPort van de dockingstation kunnen weergeven of heb ik de hdmi van de dochingstation of laptop ook nodig?
Gaat dit werken? Hebben jullie tips?
Alvast heel erg bedankt!
Groet Tiemen
Voor mijn moeder's thuiswerkplek probeer ik een setup met haar laptop te maken. Ze heeft 2 monitoren nodig.
Ze heeft deze laptop:
Acer Swift 3 SF314-58G-54XQ
pricewatch: Acer Swift 3 SF314-58G-54XQ
Ik dacht er aan om een dockingstation neet te zetten en daar 2 monitoren, beugel, toetsenbord, muis en webcam op aan te sluiten.
Hier een lijstje van de onderdelen die ik aan wil schaffen:
Docking station:
pricewatch: Kensington SD2000P Nano Dock
2 monitoren:
pricewatch: Philips E-line 245E1S Zwart
Beugel:
pricewatch: Arctic Z2 Basic - dual monitor arm
Toetsenbord & muis
pricewatch: Logitech MK270 (Qwerty US)
webcam(nog niet uitgezocht)
Een aantal vragen heb ik er over:
Kan deze laptop 2 x 2560x1440 (Quad HD) monitor aan? of toch beter 1080 gebruiken?
Ik heb zelf geen ervaring met displayPort, ik dacht dat deze doorgelust kon worden, maar misschien ben ik daarover in de war. Weet iemand wat ik bedoel daarmee?
Ga ik in deze opstelling alles over 1 displayPort van de dockingstation kunnen weergeven of heb ik de hdmi van de dochingstation of laptop ook nodig?
Gaat dit werken? Hebben jullie tips?
Alvast heel erg bedankt!
Groet Tiemen