Vraag

• UmbraVitae
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-07-2024
Ik zoek een?
Ik zoek een degelijke budgetphone met de beste accuduur, deftig scherm.

Wat is je budget?
Ik wil er niet meer dan €300 aan uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben momenteel nog steeds zeer tevreden over m'n Motorola Moto G7 Power, vooral qua accu, het scherm, camera en geluid zijn dan weer pak minder goed en zoek dus vooral evenaring of nog betere accu, maar toch verbetering qua speaker en scherm. Ik wil gewoon nooit meer kleine €1000 uitgeven aan een phone (deed dit voorheen bij de Samsung Galaxy S reeks), aangezien hier na 1 jaar ook vaak serieuze achteruitgang was qua accu, haperingen. Ik zit wel heel vaak op m'n smartphone, beetje een extra ledemaat zeg maar, geen games, vooral social media, forums, bankieren, YouTube, shoppen, reviews schrijven...

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik denk eventueel aan de Moto G8 Power, Samsung Galaxy M21, Xiaomi Redmi 8 en Oppo A9

Welke vragen heb je hier nog over?
Vooral wat jullie ervaringen en aanbevelingen zijn, zit ik zolang m'n moto G7 Power het doet gewoon nog het best of is een van de bovenstaande echt wel verbetering of een andere phone die jullie nog in gedachten hebben?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Als je kan wachten, verwacht ik dat er steeds meer 5G telefoons uitkomen. Beste daarin op dit moment is de Xiaomi Mi 10 Lite voor rond de 315 Euro. Zal komend jaar meer worden.
Voordeel is dat 5G op de 700Mhz band werkt waardoor beter bereik, en daarmee minder stroom verbruik voor netwerk zoeken.