Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor 700 max

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ftbb
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20-05-2021
Ik zoek een snelle laptop die ik zowel voor werk als privé kan gebruiken.
De laptop gaat met name gebruikt worden voor werkgerelateerde activiteiten dus office, SPSS en browsen met veel tabbladen open. Daarbij vind ik het vooral belangrijk dat je snel tussen de programma's kan schakelen en de processor het allemaal aankan.
Ook wil ik er wel wat oudere games zonder problemen op kunnen spelen, zoals League of Legends of Age of empires. Heel af en toe kijk ik er ook een film op, dus een redelijke beeldkwaliteit zou fijn zijn.

Het budget ligt ongeveer tussen de 500-700, aangezien ik net klaar ben met mijn studie en niet heel veel geld over heb hiervoor op het moment.

Ik ben van plan de laptop wel mee te nemen naar werk en de bibliotheek. Mijn huidige laptop is 15' en dat is prima, alleen heb ik hem liever niet te zwaar. Volgens mij is deze 3 kilo en dat is te veel

Ik heb zelf al een beetje zitten zoeken op tweakers en coolblue en vond 2 kandidaten die me wel goed leken:

- HP Pavilion 15-cw1948nd
- Lenovo IdeaPad 5 14ARE05 (81YM00B2MH)

Kunnen jullie dit ook aanraden?

Ik vroeg me hierbij alleen af of die ingebouwde Radeon Vega videokaarten niet te slecht zijn. Of is dat voor het kaliber spellen dat ik speel niet zo van belang?

Alvast bedankt voor de hulp

Alle reacties

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 15:24
Die pavilion zou ik niet pakken. Dat is een ryzen 3000 serie. Dat scheelt heel veel qua prestaties met de 4000 serie.

Tussen die twee zou ik absoluut voor de ideapad 5 gaan. Die is stuk sneller en heeft fingerprint en een grotere batterij

• Ftbb
  • Laatst online: 20-05-2021
Bedankt voor het antwoord, dit is precies wat ik wilde weten!

Denk je dat ik met die IdeaPad voor deze prijs een goede kwaliteit laptop in huis haal?

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11 15:24
Ftbb schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:13:

Denk je dat ik met die IdeaPad voor deze prijs een goede kwaliteit laptop in huis haal?
Absoluut: dat zie je ook in de review hier op Tweakers.

Je zou ook de Yoga slim7 kunnen overwegen maar dan moet je je budget iets verhogen als je 16GB wil.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ftbb schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 11:13:

Ik heb afgelopen zaterdag de 15" versie binnen gekregen, tot nu toe een erg fijne en vlotte laptop. Start snel op, vingerafdrukscanner werkt snel en toekomstbestendig met de 16Gb RAm, SSD en Ryzen 5 4500u processor. Gekocht bij de MM voor € 644 en nog cashback mogelijk via de bekende cashbacksites.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Regra
  • Laatst online: 14-02-2023
Goedemiddag Janvanduschoten,

Ik ben mij ook aan het oriënteren voor een nieuwe laptop. De prijs in combinatie van de specs die Ideapad lijken erg goed.

Ik heb even bij MM site gekeken maar kom hem daar niet meer tegen voor 644,-? en je schrijft over een cashback actie?

Kun je me wellicht verder helpen. Ik wil ook gaan voor de 15"

Thanks,

Remy

• psycho-tr
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12-2022
Regra schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 15:49:
Goedemiddag Janvanduschoten,

Ik ben mij ook aan het oriënteren voor een nieuwe laptop. De prijs in combinatie van de specs die Ideapad lijken erg goed.

Ik heb even bij MM site gekeken maar kom hem daar niet meer tegen voor 644,-? en je schrijft over een cashback actie?

Kun je me wellicht verder helpen. Ik wil ook gaan voor de 15"

Thanks,

Remy
Ik kan de betreffende laptop ook nergens meer vinden, overal uitverkocht.

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

MM heeft de prijs verhoogd zie ik, en is inmiddels uitverkocht. Lenovo heeft ze nog wel op voorraad (grijs /zilver zo te zien), ook voor € 699,- .

https://www.lenovo.com/nl...eheugen%20%28GB%29%3A16.0

Via xlcashback nog 2,25% cashback

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1