Je hebt geen speciale kaart nodig hoor. Je moet alleen wel de beslissing nemen of 2D beeld heel belangrijk gevonden wordt. Is dit het geval dan moet je Matrox G400 (meer niet nodig) nemen, anders kan GeForce ook (i.v.m. spellen).
CAD vraagt geen heel speciale dingen van je videokaart behalve als je echt heeeeel zwaar 3D zou gaan doen.
Voorbeeldje: Mijn zusje kan nog aardig 3DSMax-en op een PII-266 met TNT2. En dat vreet veel meer qua 3D dan een gem. Autocadtekening
CAD vraagt geen heel speciale dingen van je videokaart behalve als je echt heeeeel zwaar 3D zou gaan doen.
Voorbeeldje: Mijn zusje kan nog aardig 3DSMax-en op een PII-266 met TNT2. En dat vreet veel meer qua 3D dan een gem. Autocadtekening
Ik zie BDW dat ik het in het verkeerde forum geplant heb, excuses!
Ok dan wordt het waarschijnlijk gewoon een standaard GayForce!
Ok dan wordt het waarschijnlijk gewoon een standaard GayForce!
Ik movet 'm wel even naar [forum=8]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Jaja
de kaart hoefte niet twee kere de volledige PC prijs te zijn hoor
[3dfx-fanaticus mode]
haal je een matrox voor CAD, en een voodoo5 pci voor gamez....
[/3dfx-fanaticus mode]
ach, vollediger dan mijn voorgangers kan ik niet zijn....
alhoewel, ik heb nog niks over radeons gehoord hier. wel snelheid voor fps, maar ook goed beeld in 2d op hoge resoluties.
haal je een matrox voor CAD, en een voodoo5 pci voor gamez....
[/3dfx-fanaticus mode]
ach, vollediger dan mijn voorgangers kan ik niet zijn....
alhoewel, ik heb nog niks over radeons gehoord hier. wel snelheid voor fps, maar ook goed beeld in 2d op hoge resoluties.
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Pagina: 1