Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget gaming laptop 900€ gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• darthim
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Hallo allemaal,

Ik zoek een budget gaming laptop, bedoeling is om hem mee te nemen naar school en thuis mee te gamen.

Ik heb een budget van 900 euro, veel meet kan ik op dit moment echt niet betalen.

Hoeveel hij weegt en de accuduur enzo maakt mij niet veel uit hij zal altijd ingeplugd zijn, ik heb al eens rondgekeken en zag verschillende TUF asus modellen maar ik lees er veel slechte dingen over.

Onderandere dat de scharnieren niet goed meegaan, de koeling slecht is, hun support niet goed is enz.. dus ik ben een beetje verloren.

Hebben jullie een idee?

Alle reacties

• darthim
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-09-2022
Ik denk nu ook even verder, als ik in het budget van 900 euro, een gaming desktop kan maken, uiteraard max mid range, en een laptop waarop ik kan virtualizeren ( 8gb ram een i5 ) zou dat ook perfect zijn

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:39
Ik zou voor deze gaan en dan evt er een extra 8GB module bij zetten
pricewatch: Lenovo Legion 5 15ARH05 (82B5007BMH)

• mooieboot
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 24-08-2023
Wat mogelijk een optie is, is om de Paradigit "Als Nieuwtjes", Mediamarkt "Outlet" en Bol "Retourdeals" in de gaten te houden.

Zelf vorige week met cashback voor 885,- een HP Omen gescoord bij Paradigit met i5-8300h, 256gb nvme, 1tb hdd, rtx 2060 6gb, 8gb ram, 144hz 15.6" scherm gescoord. Nieuwstaat en 2 jaar garantie, extra reepje 8gb is onderweg van amazon.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:40
Geen idee of je al iets hebt gevonden.

Heb zelf na wat wikken en wegen een Acer gekocht.

Een Ryzen 5 4600, 16GB, 512GB SSD
Helaas geen Geforce 2060 maar een 1650. Beeldscherm 144hz

Wordt als het goed is vandaag geleverd.

Verschillende reviews geven aan dat deze beschikt over goede koeling en de snelheid zal ook prima zijn voor de prijs.

Heb gekeken eerder naar een HP maar die behuizing is wel echt low budget dus dat durfde ik niet aan.

[ Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 14-09-2020 08:31 ]

• RonnnL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-11 12:41
Gadgeteer schreef op maandag 14 september 2020 @ 08:30:
Heb gekeken eerder naar een HP maar die behuizing is wel echt low budget dus dat durfde ik niet aan.
Zijn er specifieke sites waar je handig een overzicht kunt vinden van bouwkwaliteit/degelijkheid van diverse merken?

De technische specs (CPU, RAM, GPU, etc.) zijn wel handig één op één te vergelijken in bv. de pricewatch, maar behuizing is natuurlijk wat subjectiever. Dat is natuurlijk ook juist hetgeen wat je graag een keer 'in het echt' ziet en vasthoudt. (Ik ben overigens erg blij met de behuizing van mijn zakelijke HP Probook, maar het kan natuurlijk prima dat HP zowel budgetbehuizingen als degelijkere zakelijke behuizingen hanteert...)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:40
RonnnL schreef op maandag 14 september 2020 @ 08:38:
[...]

Zijn er specifieke sites waar je handig een overzicht kunt vinden van bouwkwaliteit/degelijkheid van diverse merken?

De technische specs (CPU, RAM, GPU, etc.) zijn wel handig één op één te vergelijken in bv. de pricewatch, maar behuizing is natuurlijk wat subjectiever. Dat is natuurlijk ook juist hetgeen wat je graag een keer 'in het echt' ziet en vasthoudt. (Ik ben overigens erg blij met de behuizing van mijn zakelijke HP Probook, maar het kan natuurlijk prima dat HP zowel budgetbehuizingen als degelijkere zakelijke behuizingen hanteert...)
Ik heb de HP bekeken bij de Mediamarkt. Daar toen vergeleken met een Lenovo Legion en een Acer Nitro. De Lenovo en Acer voelden veel steviger aan. De technische specs waren vergelijkbaar.

Uiteindelijk nog wat reviews gelezen om uiteindelijk de Acer te bestellen (8GB meer RAM en 144hz scherm tegen de 120hz van de Lenovo).
Pagina: 1