Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p/60fps met redelijke instellingen. Bijv: Witcher 3, Warzone, Cyberpunk. Tijdens het gamen beetje multitasken: youtube etc. Video streamen op 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen cpu en Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht wel waarde aan een relatief stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de lijst aan de hand van BBG's en andere forum posts samengesteld. Omdat dit de eerste keer is dat ik zelf een pc samenstel vind ik het een fijn idee als jullie de opzet kunnen checken en bijsturen waar nodig. Bij feedback zou ik een korte onderbouwing handig vinden zodat ik er wat van kan opsteken.
Waar ik zelf nog het meest aan twijfel zijn de voeding, behuizing en of aparte CPU koeling nodig is (om de boel wat stiller te maken
).
Gamen op 1080p/60fps met redelijke instellingen. Bijv: Witcher 3, Warzone, Cyberpunk. Tijdens het gamen beetje multitasken: youtube etc. Video streamen op 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD Ryzen cpu en Nvidia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hecht wel waarde aan een relatief stil systeem.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de lijst aan de hand van BBG's en andere forum posts samengesteld. Omdat dit de eerste keer is dat ik zelf een pc samenstel vind ik het een fijn idee als jullie de opzet kunnen checken en bijsturen waar nodig. Bij feedback zou ik een korte onderbouwing handig vinden zodat ik er wat van kan opsteken.
Waar ik zelf nog het meest aan twijfel zijn de voeding, behuizing en of aparte CPU koeling nodig is (om de boel wat stiller te maken
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 228,44 | € 228,44 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 50,90 | € 50,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 70,97 | € 70,97 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,91 | € 101,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 782,07 | ||