Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights
Ik kom hier net met dezelfde vraag. Dacht even dat m'n computer gehackt was. Kan me bijna niet voorstellen dat Microsoft zo'n spelfout ontgaat.
Ik herken het niet (maar dat zegt weinig). Sinds wanneer speelt dit? Is de machine al geactiveerd? Welke Windows build en versie? Installatie vanaf een originele iso?
De spelfout is wel heel vreemd, ik twijfel of dit wel bij MS vandaan komt...
De spelfout is wel heel vreemd, ik twijfel of dit wel bij MS vandaan komt...
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
@Question Mark Dit speelt sinds ongeveer 1 jaar, Win10 home (geactiveerd), versie 1903,
installatiedatum 29-08-2019 (strange?), Build 18362.1016
Installatie: oorspronkelijk WIN8.1 - pre-installed (Medion)
De PC zelf is in 2015 in gebruik genomen, toen nog met WIN8.1,
de oorspronkelijke SSD is onder WIN10 door een grotere vervangen (Migratie met Samsung tool).
Wat de spelvout betreft: Blijkbaar heeft @D_V dit ook gezien.
installatiedatum 29-08-2019 (strange?), Build 18362.1016
Installatie: oorspronkelijk WIN8.1 - pre-installed (Medion)
De PC zelf is in 2015 in gebruik genomen, toen nog met WIN8.1,
de oorspronkelijke SSD is onder WIN10 door een grotere vervangen (Migratie met Samsung tool).
Wat de spelvout betreft: Blijkbaar heeft @D_V dit ook gezien.
[ Voor 23% gewijzigd door dunklefaser op 29-08-2020 20:12 ]
Nobody is perfeckt - But who wants to be Nobody? - Vrijwillig Energycoach Fiat LUXus! - Some Insights
Nog nooit gezien. Ziet er wel legit uit.. Wat op zichzelf niks zegt natuurlijk..
Dat 'we' word ik ook zo kriegelig van
Dat 'we' word ik ook zo kriegelig van

Je kunt dit het beste melden via de Feedback hub, heb dat in dit geval gedaan: https://aka.ms/AA9jkuc
@Pwigle Prima, dan is de boodschap hopelijk ook goed aangekomen.
Meer kan ik ook niet doen.
Ik wou eigenlijk alleen te weten komen of en hoe vaak deze "nag screen" bij anderen verschijnt.
Meer kan ik ook niet doen.
Ik wou eigenlijk alleen te weten komen of en hoe vaak deze "nag screen" bij anderen verschijnt.
ik had het afgelopen maandag ook, het doet me denken aan dat Windows geen configuratie kan vinden en denkt dat het een nieuwe installatie is.
(zit op 1909)
(zit op 1909)
Dit probleem is bij Microsoft opgelost.
Sommige van de vensters tijdens de Out Of Box Experience (OOBE) zijn webpagina's terwijl andere hardcoded in het OS zitten. Afhankelijk van waar de oplossing is doorgevoerd kan het zijn dat het bij een nieuwe installatie zichtbaar is en anders bij de volgende Windows 10 release.
Bedankt voor het melden!
Sommige van de vensters tijdens de Out Of Box Experience (OOBE) zijn webpagina's terwijl andere hardcoded in het OS zitten. Afhankelijk van waar de oplossing is doorgevoerd kan het zijn dat het bij een nieuwe installatie zichtbaar is en anders bij de volgende Windows 10 release.
Bedankt voor het melden!
Yes - dit probleempje is opgelost, kijk maar naar de nieuwe nag screen van vanochtend.Pwigle schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 17:54:
Dit probleem is bij Microsoft opgelost.
Bedankt voor het melden!
Nog liever zou ik "Herinner mij er later aan" (ook nieuw - vervangt "Nu overslaan")
en de hele nag screen helemaal niet meer willen zien.
:strip_exif()/f/image/Lzk8TWY5KTXoiUZ0j2Yz5vzO.jpg?f=fotoalbum_medium)
En weer een nieuwe variant van de "WIN10 NAG screen" bij mij blijkbaar getriggerd door de 20H2 update van twee weken geleden:
:strip_exif()/f/image/EecntUs8BA2NAM9Jndky4YPD.jpg?f=fotoalbum_medium)
Er is een nieuwe optie bij gekomen:
"Uw ervaring met het surfen op het web verbeteren
Zet uw vertrouwde Microsoft-browserinstellingen terug."
Wat nog opvalt: "Herinner mij er later aan" is nu vervangen door "Herinner mij er over 3 dagen aan."
Een andere variant was: "Nu overslaan"
Hopelijk komt van uitstel uiteindelijk afstel.
:strip_exif()/f/image/EecntUs8BA2NAM9Jndky4YPD.jpg?f=fotoalbum_medium)
Er is een nieuwe optie bij gekomen:
"Uw ervaring met het surfen op het web verbeteren
Zet uw vertrouwde Microsoft-browserinstellingen terug."
Wat nog opvalt: "Herinner mij er later aan" is nu vervangen door "Herinner mij er over 3 dagen aan."
Een andere variant was: "Nu overslaan"
Hopelijk komt van uitstel uiteindelijk afstel.
Pagina: 1