Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Stil systeem voor wat programmeren op zijn tijd, voornamelijk office en internet gebruik. Wil vooral weer een tijd meekunnen (Huidige I5 systeem is van 2012 en beviel erg goed)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is maximaal 1000 euro (waarbij niet op paar tientjes komt)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mogelijk de SSD uit huidige systeem en in ieder geva l2 7400 rpm Harde schijven alledrie SATA zove ik kan beoordelenl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is dit een stil systeem waarvan de componenten op elkaar aansluiten. Ik heb bewust niet voor een losse videokaart gekozen omdat ik hiermee denk temperatuur, energie en vooral geluid te kunnen beperken. Daarnaast ik heb nu ook geen losse videokaart en dat in die 8 a 9 jaar niet gemist
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van lezen heb ik gekozen voor AMD maar ik had altijd een voorkeur voor Intel en vind dat nog wel spannened
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie boven, vooral stabiel een stil.
Ga je overklokken?
[i]Standaard instellingen voldoen denk ik/i]
Wat verwacht je van ons?
Met name een check of dit een werkend en kloppend systeem is met bovenstaande wensen. Of kan ik bijvoorbeeld beter voor ander geheugen, moederbord of iets anders kiezen.
Stil systeem voor wat programmeren op zijn tijd, voornamelijk office en internet gebruik. Wil vooral weer een tijd meekunnen (Huidige I5 systeem is van 2012 en beviel erg goed)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is maximaal 1000 euro (waarbij niet op paar tientjes komt)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mogelijk de SSD uit huidige systeem en in ieder geva l2 7400 rpm Harde schijven alledrie SATA zove ik kan beoordelenl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is dit een stil systeem waarvan de componenten op elkaar aansluiten. Ik heb bewust niet voor een losse videokaart gekozen omdat ik hiermee denk temperatuur, energie en vooral geluid te kunnen beperken. Daarnaast ik heb nu ook geen losse videokaart en dat in die 8 a 9 jaar niet gemist
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van lezen heb ik gekozen voor AMD maar ik had altijd een voorkeur voor Intel en vind dat nog wel spannened
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie boven, vooral stabiel een stil.
Ga je overklokken?
[i]Standaard instellingen voldoen denk ik/i]
Wat verwacht je van ons?
Met name een check of dit een werkend en kloppend systeem is met bovenstaande wensen. Of kan ik bijvoorbeeld beter voor ander geheugen, moederbord of iets anders kiezen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 90,05 | € 90,05 |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba X300 (retail), 8TB | € 218,01 | € 218,01 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 134,- | € 134,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 57,38 | € 57,38 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 164,- | € 164,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 934,02 | ||