Ik zoek een?
Moederbord en 240mm waterkoeling AIO
Wat is je budget?
Heb niet echt een compleet budget in gedachten, net als de huidige BBG wil ik best bang voor de euro, maar wil ook niet overdreven veel geld kwijt zijn, net als huidige systeem wil ik hier de komende jaren weer mee vooruit, gfx kaart zal in de toekomst een upgrade krijgen.
Keuze voor AIO -> wil niet zo`n enorme lucht radiator in de kast hebben, vind het geen porum
.
ook hier weer.... 13 in een dozijn, maar springt er nou 1 bovenuit?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer merk vast, maar systeem is op dit moment helemaal in rood licht gehuld, zou daar het MB wel op aangepast hebben, belangrijker is behalve dat rest van de hardware er op werkt, is dat het MB bleutooth heeft. de keuze is zo groot op dit moment dat ik het lastig vind om een keuze te maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben gamer in hart en nieren, heb 6 jaar geleden systeem gekocht, maar MB heeft kuren (Geheugen slot defect) en verliest soms rand apparatuur (o.a. harde schijven) in de bios waardoor de computer niet op start.
Pasgeleden heb ik de voeding vervangen wat het iets beter heeft gemaakt, maar loopt nog niet lekker.
Voorlopig neem ik de gfx kaart nog mee naar nieuwe systeem, wil daar nog even mee wachten tot de nieuwe generatie kaarten uit komt, en tevens loopt deze kaart nog redelijk netjes mee.
Ik heb onderstaande wat ik uit de huidige pc mee wil nemen:
Volgende componenten wil ik plaatsen:
Moederbord en 240mm waterkoeling AIO
Wat is je budget?
Heb niet echt een compleet budget in gedachten, net als de huidige BBG wil ik best bang voor de euro, maar wil ook niet overdreven veel geld kwijt zijn, net als huidige systeem wil ik hier de komende jaren weer mee vooruit, gfx kaart zal in de toekomst een upgrade krijgen.
Keuze voor AIO -> wil niet zo`n enorme lucht radiator in de kast hebben, vind het geen porum
ook hier weer.... 13 in een dozijn, maar springt er nou 1 bovenuit?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet zozeer merk vast, maar systeem is op dit moment helemaal in rood licht gehuld, zou daar het MB wel op aangepast hebben, belangrijker is behalve dat rest van de hardware er op werkt, is dat het MB bleutooth heeft. de keuze is zo groot op dit moment dat ik het lastig vind om een keuze te maken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben gamer in hart en nieren, heb 6 jaar geleden systeem gekocht, maar MB heeft kuren (Geheugen slot defect) en verliest soms rand apparatuur (o.a. harde schijven) in de bios waardoor de computer niet op start.
Pasgeleden heb ik de voeding vervangen wat het iets beter heeft gemaakt, maar loopt nog niet lekker.
Voorlopig neem ik de gfx kaart nog mee naar nieuwe systeem, wil daar nog even mee wachten tot de nieuwe generatie kaarten uit komt, en tevens loopt deze kaart nog redelijk netjes mee.
Ik heb onderstaande wat ik uit de huidige pc mee wil nemen:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide SPEC-03 Red Led | € 79,86 | € 79,86 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x | € 170,56 | € 170,56 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 250,42 | ||
Volgende componenten wil ik plaatsen:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 57,38 | € 57,38 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,91 | € 101,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 328,29 | ||