Ingeklapte -1

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekenbord
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 08-06 08:25
Hallo,

Ik kan even niet vinden:
-of dit het juiste forum is
-en dit al eerder is aangekaart

Ik heb een vraag over het ontstaan van de dichtgeklapte reacties in nieuwsberichten.
Als iemand bij een reactie onder een nieuwsbericht een -1 geeft, is deze reactie niet meer leesbaar, tenzij je erop klikt.
Ik snap het principe -1 tm +tig, zoals in de regels zijn voorgeschreven.

Maar ik snap niet waarom de -1 dichtgeklapt worden.
Ooit is dit toegepast met een reden door de ontwikkelaars/vraag van de communitie.
Het zal dus een reden hebben, die wil ik graag weten, en het ontstaan ervan, en vanaf wanneer is dit begonnen?

Het valt mij nl vaak op als ik een -1reactie moet openklikken, ik deze interessant vind te lezen.
Maar omdat iemand anders er mee oneens is, ik deze vaak niet kan lezen.

Ik snap echt dat mensen vinden dat reacties op nieuwsberichten irrelevant zijn, en respecteer de regels.
Maar ik zou graag de geschiedenis & de achtergrond hiervan willen weten waarom een -1 niet direct zichtbaar is.

Dank voor het lezen, and stay safe!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Dat is simpel op te lossen, volgens mij staat het standaard op het niveau 0, maar je kan het zelf omzetten naar wat je allemaal wil zien met de volgende balk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F4qwnl2PpMDZ0O50oqfjr2xW9l0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/jfwLeYYg9E6USsCuiHAoWix5.png?f=user_large

[ Voor 38% gewijzigd door Ex Nunc op 28-08-2020 21:45 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

https://tweakers.net/instellingen/layout/

Daar even bij reacties “ongewenst” selecteren. Hoef je ‘t niet meer per artikel expres aan te klikken

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
Dank, dat werkt idd.
Maar mijn vraag blijft, hoe en waarom is dit ontstaan?

Thnx Will_M!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:22
Het moderatie systeem heeft als uitgangspunt dat iedere Tweaker weloverwogen en objectief modereert. Met die gedachte zouden alle reacties met een -1 onzinnig zijn die niets toevoegen aan de discussie of er zelfs afbreuk aan doen. Als default staan de -1tjes dan ook verborgen omdat we ons bij Tweakers graag focussen op de inhoud, niet op, uh, alles wat daarbuiten valt.
Echter, sommige Tweakers verwarren de -1 knop met de vind-ik-niet-leuk-Facebook-knop. Daar is het systeem (en haar default waarden) niet voor bedoeld, met als gevolg dat inhoudelijk goede reacties wel eens ondergesneeuwd raken door -1tjes.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
@5pë©ïàál_Tèkén ik snap het uitgangspunt, ik snap ook dat dit met Facebook thumps down wordt verward.

Maar wanneer en hoe is dit ontstaan?
En wellicht moet er overwogen worden dit aan te passen in de default?
Want ik zie best juist wel irrelevante info in de default dichtgeklapte reacties.

En dat zijn er niet een paar per week. Maar een best aantal per nieuwsbericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

tekenbord schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:39:
@5pë©ïàál_Tèkén ik snap het uitgangspunt, ik snap ook dat dit met Facebook thumps down wordt verward.

Maar wanneer en hoe is dit ontstaan?
Want ik zie best juist wel irrelevante info in de default dichtgeklapte reacties.

En dat zijn er niet een paar per week. Maar een best aantal per nieuwsbericht.
Het idee is inherent aan het huidige moderatiesysteem. De -1 is bedoelt voor reacties die ongewenst zijn zoals flamebaits, trolls, op de man reacties of andere ongewenste zaken. Als ik naar de -1 reacties kijk bij een gemiddeld nieuwsitem lijken dat redelijk goed te werken. Doordat de moderatiescores door iedereen gegeven kunnen worden kan het voorkomen dat een reactie op een verkeerde score staat. Dit kan je aandragen in Het kleine-mismoderatietopic deel XXX
tekenbord schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:39:
Wellicht bedoel je wat anders maar het is precies de bedoeling dat irrelevante content uit te filteren is. Irrelevant of offtopic hoort op 0 te staan.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 30-08-2020 14:13 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekenbord
Dank je @Bor ,
Je hebt gelijk. Ik maakte een fout: met irrelevante info bedoelde ik eigenlijk relevante info.
Maar waar niet iedereen mee eens is.

Of een reactie een plus of min krijgt maakt mij niet uit, wel dat deze zichtbaar is, alhoewel ik ook snap dat ongewenste zaken eruit gefilterd moeten worden.
Dat maakt het wat lastig ja. Snap ik.
Ik ben al blij dat ik nu via instellingen heb gevonden dat deze reacties wel zichtbaar zijn.
Enige voorwaarde is dat ik hierbij ingelogd moet zijn. (wat ik niet altijd wil, maar ik neem het voor lief)
Als ik naar de -1 reacties kijk bij een gemiddeld nieuwsitem lijken dat redelijk goed te werken
Dat is juist mijn punt, en ben ik niet mee eens, vandaar dit topic.
De meeste ingeklapte reacties, vooral onder nieuws-items zijn, of, vind ik wel relevant. Of ik er nou mee eens ben of niet, het is wel relevant, en belicht juist een andere kant.

Als iemand een reactie plaatst met: 'haha' is deze wel relevant.
Maar als iemand reageert met: 'dit geloof ik echt niet. want ik zie het anders' wordt dit beoordeeld als irrelevant.
Volgens mij is dit precies verkeerd om. maar goed. ook de haha is welkom hoor.

Ik zat even te denken hoe je een onderscheid kan maken:
-1 = niet mee eens
Ongewenst = 'flamebaits, trolls, op de man reacties of andere ongewenste zaken'

Maar daar kom ik later nog op terug, want dat werkt nu nl niet.
Vooral onderwerpen zoals over covid/privacy etc willen mensen graag als 'flamebaits, trolls, op de man reacties of andere ongewenste zaken' beoordelen.

Lastige job heb je @Bor
iig dank voor de openheid van zaken!

ik ga nu F1 kijken

Stay safe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:39

Kheos

FP ProMod
tekenbord schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 14:40:

Dat is juist mijn punt, en ben ik niet mee eens, vandaar dit topic.
De meeste ingeklapte reacties, vooral onder nieuws-items zijn, of, vind ik wel relevant. Of ik er nou mee eens ben of niet, het is wel relevant, en belicht juist een andere kant.
heb je daar een aantal voorbeelden van? dus -1 reacties onder een artikel die toch relevant zijn voor jou?
Er kunnen er namelijk altijd tussen de mazen van het net glippen maar jij hebt het over "de meeste ingeklapte reacties" die voor jou relevant zijn, en op dat vlak is mijn beleving helemaal anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

@tekenbord Het idee er achter is dat moderators door alle reacties heen ploegen en de meest relevante naar voren laten komen. Als 'gewoon' lezer kan je dan bv selecteren op +1 en hoger en hoef je niet allerlei onzin door te spitten op zoek naar wat goudklompjes tussen de reacties. Dat is als het systeem werkt zoals het bedoeld is. Of dat zo is, dat weet ik niet en laat ik mij niet over uit.

In principe worden alle 0 en -1 niet op mening gemodereerd of met 'compensatiepunten' voor de score op dat moment. Dat vlakt wel uit naar mate de tijd vordert. Er is soms wel een strijd tussen extremen te zien, maar die kan je aanmelden bij het eerdergenoemde topic.

Als jij daar wel eens goede reacties tussen vind, dan kan je zelf kiezen of je die reacties ook gewoon door wil lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
@Kheos Ik moet hierbij even nuanceren dat ik niet al het nieuws lees.
Consumenten electronica, vooral telefoons, best buy, games. sla ik allemaal over.
Dan blijft er dus gemiddeld 1-5 nieuwsberichten per dag over die ik wel lees.
En veel van die nieuwsberichten hebben sowieso al een lading waarbij je weet dat er voor en tegenstanders zijn.

Dus als jij en ik verschillende nieuwsberichten lezen, lijkt mij het logisch dat wij een andere beleving hebben.
Maar ook als wij dezelfde nieuwsberichten lezen, kunnen wij natuurlijk ook verschillende belevingen hebben.

voorbeeld 1
de 1e -1 krijgt e_balk. Hij zegt iets, waar ik precies hetzelfde over denk, na 15 jaar apple gebruik

voorbeeld 2
Rob Coops heeft het over CERN, en krijgt een min. vanwege irrelevantie?

voorbeeld 3
Volgens mij is hier iemand het helemaal niet eens met Thanatos. Al zijn posts worden gemind.
Hier kan je twijfelen of het relevant is. Maar ik heb het vermoeden dat iemand alles wat hij post in dat nieuwsbericht een -1 geeft.

Maar de andere zijde, de +zoveel, werkt voor mij erg goed. Vooral als iemand nog wat diepgaande info geeft op een nieuwsbericht zoals bijv. onderwerp ruimtevaart.
Die reacties zijn vaak nog interessanter dan het nieuwsbericht zelf.

Goed. Ik ben al blij, mits ik ingelogd ben, ik alles kan doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:39

Kheos

FP ProMod
tekenbord schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:29:
@Kheos Ik moet hierbij even nuanceren dat ik niet al het nieuws lees.
Consumenten electronica, vooral telefoons, best buy, games. sla ik allemaal over.
Dan blijft er dus gemiddeld 1-5 nieuwsberichten per dag over die ik wel lees.
En veel van die nieuwsberichten hebben sowieso al een lading waarbij je weet dat er voor en tegenstanders zijn.

Dus als jij en ik verschillende nieuwsberichten lezen, lijkt mij het logisch dat wij een andere beleving hebben.
Maar ook als wij dezelfde nieuwsberichten lezen, kunnen wij natuurlijk ook verschillende belevingen hebben.

voorbeeld 1
de 1e -1 krijgt e_balk. Hij zegt iets, waar ik precies hetzelfde over denk, na 15 jaar apple gebruik

voorbeeld 2

voorbeeld 3
Volgens mij is hier iemand het helemaal niet eens met Thanatos. Al zijn posts worden gemind.
Hier kan je twijfelen of het relevant is. Maar ik heb het vermoeden dat iemand alles wat hij post in dat nieuwsbericht een -1 geeft.

Maar de andere zijde, de +zoveel, werkt voor mij erg goed. Vooral als iemand nog wat diepgaande info geeft op een nieuwsbericht zoals bijv. onderwerp ruimtevaart.
Die reacties zijn vaak nog interessanter dan het nieuwsbericht zelf.

Goed. Ik ben al blij, mits ik ingelogd ben, ik alles kan doorspitten.
kun je ipv de artikels gewoon de reacties linken? Dit maakt het nogal lastig om jouw voorbeelden terug te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Je weet ze wel uit te zoeken.

Voorbeeld een is nog niet zo vaak beoordeeld dat je kan spreken van een evenwichtig oordeel over de reactie. Als je bij scorekaart kijkt, dan zie je ongeveer hoeveel gewicht eraan hangt. Dat is het risico van snel door de reacties heen gaan. Er zijn nog niet veel beoordelingen gedaan. (Misschien speelt vakantietijd mee of minder mensen die nog de moeite nemen om te modereren?) Overigens door mijn mod uit het rood gehaald, zo simpel was dat omdat er nog niet veel mee gedaan was.

Voorbeeld twee is een erg stereotype dat wordt neergezet zonder dat daar onderbouwing voor is, misschien een grap, maar als een grap niet gewaardeerd wordt, is het dan wel een (goede) grap? Kwestie van zender-ontvanger die er speelt.

Voorbeeld 3 is een totaal achteloze houding van iemand, die niet veel bijdraagt en ook geen aandacht verdiend, totaal terecht -1.

[ Voor 26% gewijzigd door Ex Nunc op 01-09-2020 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:23
@tekenbord kleine tip, de datum+tijdsstip bij iedere comment is een directe link naar die reactie. Dat is wat makkelijker om te gebruiken :).

Anyways.

#1 geeft zo te zien gewoon foutieve of erg speculatieve info. Dat is dan gewoon een 0.

#2 zit onze ambtenaren compleet af te branden. Nergens voor nodig. -1 waardig.

#3 ik zie offtopic reacties met een zeer bijzonder taalgebruik. Lijkt me terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

tekenbord schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:29:

voorbeeld 2
in dat geval gaat de -1-score voor het plaatsen van een gerichtte Flame-bait richting ambtenaren:
... de Nederlandse overheid, een clubje van onder presterende luie volgevreten ambtenaren die voor hun dagelijkse pleziertje een extra suikerklontje in de koffie doen bij een ander.
zou de poster gewoon zulke nutteloze zinnen weglaten die enkel erop gericht zijn als 'Flame-bait' te werken en de thread te ontwrichten, en het bij een onderbouwde en informatieve post laten, zou hij zeker een hoge score krijgen.
Mét die zin erin kun je er gewoon op rekenen dat die ene zin alle aandacht lokt en vervolgens een ruzie-achtige atmosfeer schept voor posts eronder.

Punt bij heel veel moderne reageer-sites is dat de reactie-panelen een sterke neiging hebben te 'ontsporen' waarna er geen zakelijke en onderbouwde discussie mogelijk is.
Het moderatiesysteem fungeert eigenlijk op twee punten.

Het probeert de bewuste flame-baits er al gelijk uit te halen, om te vorkomen dat daarna discussies snel gaan otnsporen.
en tevens poogt het de posters enigszins aan te sporen het plaatsen van Flamebaits weg te laten, en te argumenterenmet zakelijke en onderbouwde argumenten.

Als op Tweakers een reageer-systeem zou bestaan als op de meeste sociale media-sites, is de kans groot dat het ook daar redelijk snel tot een omgeving wordt die vol met Flamers zit, bewuste trolls veel gelegenheid bied en die de serieuze en zakelijek discussies naar de achtergrond duwt.

[ Voor 4% gewijzigd door RM-rf op 01-09-2020 11:47 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-06 13:24

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Wat anderen ook al aangeven, dit is de reden dat het instelbaar gemaakt is welk niveau je standaard uitgeklapt wilt zien.

De reacties die je aandraagt, daarvan zou ik me voor kunnen stellen dat jij ze inderdaad nog wel van meerwaarde vindt. In geval van Rob Coops zijn reactie is dat op zich nog wel waar ook, behalve dan dat die flame bait van hem het geheel naar beneden haalt. Je ziet dat men op dát aspect van zijn reactie gaat reageren en dat is wat we niet willen.

We verbergen -1 reacties omdat het niveau aan content is (zou moeten zijn) wat we niet onze standaard lezende gebruiker willen voorschotelen. De meeste lezers hebben behoefte aan content die informatief/meerwaarde biedt, zonder de ongewenste zaken. Voor mensen die daar goed doorheen kunnen lezen / zich daar niet aan storen, hebben we het instelbare standaard niveau gemaakt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
Dank @eric.1 , ik volg Tweakers al vanaf 2001 denk ik. En nu weet ik dit pas.
zo leer je elke dag weer wat. (ik word oud)

@Ex Nunc Nooit geweten dat jullie zo actief erop/erin zitten, en ook nooit geweten dat + & - zo belangrijk zijn dat er moderatie op toegepast moet worden, dat er zelfs overwogen moet worden iemand uit het rood te halen? Dat was totaal niet mijn bedoeling.
Als iemand, of ik een -1 krijgt. dan is het zo. Ik heb ze vaak genoeg gekregen. Prima.
Maar goed, het zal wel bij deze tijd horen.

'vroeger' was ik er snel bij met online/internet hobbymatig.
ivm mijn werk dit jaren lang laten liggen.
Maar in deze covid tijden zit ik weer eens wat achter de computer, en ik merk dat ik nog wat in te halen heb ;-)
Dit zullen jullie vast ook wel merken. een hoop nieuwe tweakers, met een hoop nieuwe posts.

iig dank jullie allemaal voor de heldere reacties, ik heb er veel van geleerd.
wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.

groet van een ouder wordend jochie, die graag reacties leest onder nieuwsberichten waar een discussie ontstaat. (vooral reacties waar volgas tegenin gegaan wordt haha)

Stay safe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

@tekenbord Moderaties kan gebeuren door gewone gebruikers zoals ik, die proberen alle rotzooi wat te filteren bij de reacties. Jij kan ook je hierop uitleven, zolang je maar je inleest over wat er van je verwacht wordt. Als het goed is wordt 'meningmodden' niet gewaardeerd en verlies je de mod-status daardoor.

Die ene reactie heb ik mijn duit in het zakje gedaan en door dat er weinig mods waren heeft mijn waardering deze uitkomst. Normaal gezien heeft 1 mod niet zoveel invloed op het totaal. Wat dan weer goed is, want dan loont het over het algemeen niet om je mening daar(door) te laten gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
How wacht even.
Ik dacht een simpele ziel te zijn met wat simpele vragen.

Maar ik zie nu iets wat ik totaal niet verwacht had.

Even kort door de bocht:
Je status wordt dus veranderd als je iemand een + of - geeft?
En wat bedoel je met 'wat er over je verwacht wordt'?
En het loont dus als meerdere mensen het mee eens te zijn, jij er ook mee eens bent?
En het is dus belangrijk om niet je mening te uiten, maar je status te laten groeien?

Zie of begrijp ik dit nou verkeerd?
Anders is tweakers niets anders dan een soort instagram?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:25

Standeman

Prutser 1e klasse

tekenbord schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:31:
How wacht even.
Ik dacht een simpele ziel te zijn met wat simpele vragen.

Maar ik zie nu iets wat ik totaal niet verwacht had.

Even kort door de bocht:
Je status wordt dus veranderd als je iemand een + of - geeft?
Ja. Gemiddelde score wordt bijgehouden en je krijgt karma. Jouw karma status is "Wannabe-Tweaker" :)
En wat bedoel je met 'wat er over je verwacht wordt'?
Dat je op een nette manier een zinvolle bijdrage levert. Dat kan een mening zijn of meer verdieping over het onderwerp.
En het loont dus als meerdere mensen het mee eens te zijn, jij er ook mee eens bent?
Nee, absoluut niet. Eens zijn is geen onderdeel van moderatie (of zou het niet mogen zijn). Het gaat er om dat het een zinvolle bijdrage is.
En het is dus belangrijk om niet je mening te uiten, maar je status te laten groeien?
Je mag best je mening uiten, als je dat netjes verwoord. Dus de overheid geen "volgevreten ambtenaren" noemen, want dan krijg je een -1. Whataboutism (CERN in dit geval) is trouwens ook een vrij brakke discussietechniek.
Voor een gedeelte misschien wel
Dat is het gelukkig niet. Instagram is exhibitionistisch, Tweakers om inhoud en verdieping. (imho)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

tekenbord schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:31:

volgens mij begrijp je dat idd verkeerd... als jij een moderatie geeft verandert dat niet zoveel.

hooguit, als iemand duidelijke trollposts of flamebaits extra hoog gaat modereren is het mogelijk dat daardoor je modrechten weggenomen worden, maar dan moet je het wel erg bont maken
(kan zijn dat je bv een powermod-reactie gekregen hebt nadat je in een nieuwspost-reactie opriep dit te doen: tekenbord in 'nieuws: LG levert transparante oledschermen voor ramen in Chine...)

verder, tweakers is gewoon een internet-site met sterke sociale aspecten... in het reageren op nieuws-items, op het forum, de V&A.
Het enige verschil met Instagram is idd dat ik van de meesten hier niet weet hoe ze er in Bikini uitzien (Bor_de_Wollef is misschien de enige uitzondering ;))

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
tekenbord in 'nieuws: LG levert transparante oledschermen voor ramen in Chine...)
[/quote]

Ik heb die post ook gelijk een -1 gegeven idd. schandalig >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die reactie hoort ook niet op de FP thuis. Ik wil je trouwens afraden te doen wat je hier stelt;
Bij deze geef ik iedereen een +2 als iemand een -1 heeft. Zodat de reactie leesbaar is
Bovenstaande wordt gezien als misbruik van het moderatiesysteem wat uiteindelijk kan resulteren in het verliezen van de mogelijkheid om te modereren. Wanneer je reacties ziet die niet juist staan kan je deze aandragen in het mismoderatietopic in dit forum.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• tekenbord
Helder.
dank @Bor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@tekenbord compensatie modden heeft naast dat het ongewenst is ook niet altijd evenveel nut omdat de mediaan wordt berekend en niet het gemiddelde.

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekenbord
Tja.
Ik zie tussen de regels door dat je (((uber-)super-)moderatie)status toch wel wat invloed heeft over hoe je iemand modereert.
Als je graag wilt dat je status aangepast wordt, is dat ook oké natuurlijk.
En als ik wil reageren op de plek waar bepaalde regels gelden, heb ik er mij ook aan te houden.

Maar ik wist even niet dat de status van modden ook een belangrijke zaak was.
Medianen, status 'wannabe'-tweaker, karma. Compensatie?

Misschien is het beste als ik uitlog, en de -1 reacties handmatig uitklap. ;-)

Stay safe!
Pagina: 1