Vraag

• easyyet
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik zoek een?
Rugged smartphone, het liefst een android toestel

Wat is je budget?
300 euro max

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik nu al meer dan een jaar een oude Iphone van mijn ouders, maar in mijn optiek is letterlijk alles aan apple net een stuk matiger dan mijn vorige android toestel (xiaomi). En veel hoeft een smartphone voor mij niet te doen. Ik maak nooit foto's, ik speel er geen spelletjes op en ik kijk er geen series op. Ik gebruik hem vooral voor whatsapp, mail, web browsen en yt filmpjes kijken. Het scherm hoeft niet groot te zijn, de resolutie hoeft niet groot te zijn en het gewicht en accuduur boeien me niet, als het maar wel een jack aansluiting heeft. Verder is voldoende (werk)geheugen wel wenselijk. Android, of een besturingssysteem met veel vrijheid van instellingen, hebben bij mij de voorkeur.

Hij moet vooral .. niet kapot gaan. Ik ben reparateur als beroep, bovendien ben ik aankomend jaar nog bezig met verbouwingen aan het huis.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik lees veel over Rugged hoesjes die 90% van het werk doen, alleen ik betwijfel of dat mij gaat overleven. Ik ben simpelweg niet zuinig op mijn spullen (en zal ik ook nooit zijn). Ik heb van vrienden gehoord over Cat telefoons, al zie ik dat recente toestellen boven mijn prijsklasse zit. Ik heb ook nog zit te kijken naar een ulefone, maar ik kan daar weinig gebruikerservaring over vinden.

Alle informatie omtrent betrouwbare rugged smartphones binnen de lagere prijsklasse zou ik waarderen.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Even gefilterd in de Pricewatch:
https://tweakers.net/smar...mugGmyFJu65UTvX3TXbelHKBQ
Dan heb je een idee van de merken.
Ik zie een Cat S42 van vorige maand voor 248 Euro:
pricewatch: Cat S42 Zwart
En anders de Blackview:
pricewatch: Blackview BV9700 Pro Zwart