Toon posts:

winXP en tweakers.net -> lege (witte) pagina?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat te twijfelen waar ik deze thread zou plaatsen (internet, LA of WOS), maar ik zet hier maar en je leest wel waarom. :)

Ik gebruik winXP RC1 en heb een vaag probleem.

- Als ik met IE6 naar http://www.tweakers.net ga opent ie de ene keer wel goed, maar de andere keer krijg ik alleen een wit scherm (lege pagina). :(
- Als ik daarna naar http://tweakers.net ga opent ie de ene keer wel goed, maar de andere keer krijg ik ook weer een wit scherm (lege pagina). :(
- Als ik dan vervolgens naar http://tweakers.net ga opent ie 'm gewoon goed.

Hebben meer mensen hier last van, want hij moet toch bij alle 3 de URLs goed geopend worden of niet :?
Aan m'n internetverbinding ligt het niet, want op m'n andere bak met win98 opent ie tweakers.net altijd goed.
GoT wordt overigens altijd goed geopend...en oja, dit is alleen met tweakers.net want alle andere sites openen prima, tenzij ie op sommige sites een te "slechte" browser ziet :)

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 20:04
1. De-installeer die beta XP
2. Installeer Windows 2000 Professional
3. Installeer Internet Explorer 5.5 met SP2

En al je troubles zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Je draait alleen maar beta's, vindt je het gek dat er dan soms iets niet 100% werkt!?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Toch maar naar LA als je het probleem alleen me GoT en T.net hebt :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

mischien een firewall draaien?
schakel die es uit help vast wel

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
:X (beta-software) :X

:P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad met beta's van Windows XP of IE 6.0 (draai nu build 2532)

Edit: met het bezoeken van Tweakers.net en GoT dus, andere problemen genoeg tegengekomen :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 19:37 schreef rAcEr het volgende:
1. De-installeer die beta XP
2. Installeer Windows 2000 Professional
3. Installeer Internet Explorer 5.5 met SP2

En al je troubles zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Je draait alleen maar beta's, vindt je het gek dat er dan soms iets niet 100% werkt!?
Wel als het alleen met t.net is
Op donderdag 09 augustus 2001 19:45 schreef pvdfeer het volgende:
mischien een firewall draaien?
schakel die es uit help vast wel
Zal vannacht ff kijken. :)
Op donderdag 09 augustus 2001 19:54 schreef WouterTinus het volgende:
Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad met beta's van Windows XP of IE 6.0 (draai nu build 2532)

Edit: met het bezoeken van Tweakers.net en GoT dus, andere problemen genoeg tegengekomen :).
Ik ook niet, maar deze toevallig wel. :) :P

Maar goed, als verder niemand anders het zelfde heeft is winxp bij mij gewoon gaar ofzo. :)
Pagina: 1