Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
M'n vader heeft een nieuwe Motorola 5g. Nu wil hij de beltoon hard hebben, maar Whatsapp een stuk zachter. Ik zoek me helemaal kapot maar kan nergens afzonderlijk volume van berichten vinden.
Iemand die dit wel is gelukt?

Krijg ze wel beide zacht of beide hard. Maar niet afzonderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jaydenjarno schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:09:
M'n vader heeft een nieuwe Motorola 5g. Nu wil hij de beltoon hard hebben, maar Whatsapp een stuk zachter. Ik zoek me helemaal kapot maar kan nergens afzonderlijk volume van berichten vinden.

Indien het via de mixer niet gaat lukken dan zou een ander meldingsgeluid voor Whatsapp nog een optie kunnen zijn misschien? Ik gebruik al jaren het originele niet meer, op geen enkele telefoon waarop ik WA gebruik(te).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Via de gewone volume mixer is die optie er niet. Een derde partij app die misschien helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

jaydenjarno schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:09:

kies een andere toon dan wanneer je gebeld wordt

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Fix het volume van de file op een PC met wat freeware en zet het geluidje weer over op de telefoon.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Maar het was toch altijd mogelijk om je berichten volume en belvolume onafhankelijk aan kon passen? Dat zag ik via google maar lijkt er wel uit te zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jaydenjarno schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 17:25:
Via de gewone volume mixer is die optie er niet. Een derde partij app die misschien helpt?
Binnen WA heb je toch een hele sloot aan geluiden waaruit je kunt kiezen, daar heb je geen 3e partij voor nodig?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Het gaat om het volume. Niet om de geluiden. Hij wil de beltoon voluit (wordt niet vaak gebeld maar wil dit altijd horen) en Whatsapp zacht omdat die die vaak wel ziet.
Onafhankelijk volume tussen berichten en beltoon lijkt er niet meer te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jaydenjarno schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 22:17:
Het gaat om het volume. Niet om de geluiden. Hij wil de beltoon voluit (wordt niet vaak gebeld maar wil dit altijd horen) en Whatsapp zacht omdat die die vaak wel ziet. Onafhankelijk volume tussen berichten en beltoon lijkt er niet meer te zijn.
Ik begreep wat je schreef, maar jij mij mogelijk niet zo te lezen. Kies een WA geluidje uit wat prettiger is voor zijn gehoor als je er toch geen andere oplossing voor kunt vinden, is dat de moeite van het proberen niet waard? Sommige WA geluiden komen nu eenmaal minder hard over dan anderen.

Ik kan het op mijn toestel overigens wel apart regelen via de mixer, dus verdwenen is het niet echt, maar daar heeft je vader niet veel aan aangezien ik een ander toestel heb 😏

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 28-08-2020 23:11 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
Haha ok. Had je verkeerd begrepen sorry. We hebben nu een simpel geluidje. Minder erg dan de eerste maar blijft hard. Op mijn telefoon is de optie er ook niet meer. Maar denk dat die er maar aan moet wennen.

Dank voor je antwoord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

RedFox

Heb je een OV ofzo?

De mogelijkheid om het volume van beltoon en notificaties apart te regelen zit al een tijdje niet meer standaard in Android. Een aantal fabrikanten voegen hem wel toe in hun eigen Android-versies, bijvoorbeeld Samsung.
Moet zeggen dat het mij best wel verbaast, het is op mijn S10 wel een feature die ik regelmatig gebruik.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RedFox schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:44:
De mogelijkheid om het volume van beltoon en notificaties apart te regelen zit al een tijdje niet meer standaard in Android. Een aantal fabrikanten voegen hem wel toe in hun eigen Android-versies, bijvoorbeeld Samsung.
Moet zeggen dat het mij best wel verbaast, het is op mijn S10 wel een feature die ik regelmatig gebruik.
Is Android (10) op een Pixel telefoon niet zowat een standaard versie van het Android mobiel OS, daar zit het ook in namelijk?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:46

RedFox

Heb je een OV ofzo?

hardware-lover schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 23:51:
[...]

Is Android (10) op een Pixel telefoon niet zowat een standaard versie van het Android mobiel OS, daar zit het ook in namelijk?
Volgens Google zelf kan het ook met een Pixel niet: https://support.google.com/pixelphone/answer/2819577?hl=en
Ring volume: Phone calls, notifications
Klopt die informatie dan niet?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Pagina: 1