Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil zo relaxt mogelijk FS2020 'spelen' zonder dat ik me nu en in de komende jaren veel zorgen hoef te maken of mijn pc het aankan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb circa EUR 2.500 in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen idee en baseer me op de 'ideale specs' zoals opgegeven door MS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ideale grafische weergave, zo min mogelijk herrie (van de pc).
Ga je overklokken?
Ik ben a-technisch, dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje samengesteld (laten samenstellen) en ben benieuwd naar reacties. Ook ben ik wel nieuwsgierig om te weten hoeveel ik er bij benadering bij moet tellen als dit professioneel in elkaar gezet wordt.
Ik wil zo relaxt mogelijk FS2020 'spelen' zonder dat ik me nu en in de komende jaren veel zorgen hoef te maken of mijn pc het aankan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb circa EUR 2.500 in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen idee en baseer me op de 'ideale specs' zoals opgegeven door MS.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ideale grafische weergave, zo min mogelijk herrie (van de pc).
Ga je overklokken?
Ik ben a-technisch, dus nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een lijstje samengesteld (laten samenstellen) en ben benieuwd naar reacties. Ook ben ik wel nieuwsgierig om te weten hoeveel ik er bij benadering bij moet tellen als dit professioneel in elkaar gezet wordt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-9900K Boxed | € 425,- | € 425,- |
1 | Moederborden | Asus PRIME Z390-A | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | PNY GeForce RTX 2080 Super 8GB XLR8 Gaming Overclocked Edition v2 | € 889,35 | € 889,35 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR600 (without ODD) | € 70,- | € 70,- |
1 | Geheugen intern | Kingston 32GB DDR4 2666MHz Kit | € 118,90 | € 118,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 91,- | € 91,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 169,- | € 169,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.932,25 |