adsl network unreachable

Pagina: 1
Acties:

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik snap er helemaal niets meer van.
Aangezien ik grote problemen had met onze router heb ik RH maar eens opnieuw geinstalleerd. (zie hiervoor [topic=195727] )

Als ik nu adsllogin in rc.local zet dan krijg ik constant de melding 'network unreachable' als ik probeer het inet te pingen. Log ik in vanuit de console dan heb ik geen probleem. Wel moet ik dan eerst adsllogin natuurlijk uit rc.local hebben verwijderd en het modem gereset hebben. Daarna compu herstarten en adsllogin in de console intikken en ik heb verbinding. Waarom kan dit niet gewoon vanuit rc.local zoals ik het hiervoor ook had (tegelijkertijd met mijn ipchainsruleset). Ik gebruik overigens RH 7.0.

Verwijderd

08-08-2001 16:00 uur. Landelijke ADSL netwerkstoring (opgelost)
Als gevolg van een storing kon u gisteravond van 15:25 tot 23:55 niet bij ons inloggen via MxStream. Onze excuses voor dit ongemak. De storing is inmiddels verholpen.

Edit: verkeerd geleze

• x-wolf
Die storing had ik idd nogal last van!!! Was gister om 15.00 uur begonnen met herinstall (op dat moment was er dus nog geen storing). Ben uren beziggeweest de reden te vinden waarom ik niet kon inloggen totdat ik er idd achterkwam dat de fout bij KPN lag!! (waarom gebeurt zoiets altijd net als je een verse install maakt :( )

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

fv

-------------------> hiero

Dat is raar. Gisteren continue on-line geweest met ADSL (in Amsterdam). Hoezo landelijke storing?

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• x-wolf
Gold geloof ik alleen voor inloggen, niet als je al ingelogd was :)

• fv
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

fv

-------------------> hiero

Ben ook wel een paar keer uitgelogd geweest (kort), dus... blijft het raar.

Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.

• x-wolf
Heeft echt niemand enig idee hoe het komt dat adsl starten vanuit rc.local niet mogelijk is en vanuit de console handmatig starten wel?
Pagina: 1