dag medetweakers,
Ik heb vrij recent de head unit van m'n mx-5 vervangen naar een Pioneer SPH-DA250DAB en daar ben ik erg te vrede mee. Waar ik minder te vrede mee ben zijn mijn huidige speakers ze zijn van een of andere no name brand en ze zijn niet helder en klinken erg beroerd zodra ik ook maar een beetje volume wil.
maar nou ben ik is gaan zoeken naar knappe 16.5 cm speakers maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen ik vind een heleboel verschillende waarvan vele ook erg oud of verjaard (bijvoorbeeld uit 2014) en ik kan er gewoon geen touw aan vast knopen in deze speaker jungle. Misschien kan iemand me verwijzen naar een 16.5 cm coax round-up?
nee dat gaat hem niet worden dus hebben jullie enige aanbevelingen?
dan nog een paar puntjes:
Ik heb vrij recent de head unit van m'n mx-5 vervangen naar een Pioneer SPH-DA250DAB en daar ben ik erg te vrede mee. Waar ik minder te vrede mee ben zijn mijn huidige speakers ze zijn van een of andere no name brand en ze zijn niet helder en klinken erg beroerd zodra ik ook maar een beetje volume wil.
maar nou ben ik is gaan zoeken naar knappe 16.5 cm speakers maar ik zou niet weten waar ik moet beginnen ik vind een heleboel verschillende waarvan vele ook erg oud of verjaard (bijvoorbeeld uit 2014) en ik kan er gewoon geen touw aan vast knopen in deze speaker jungle. Misschien kan iemand me verwijzen naar een 16.5 cm coax round-up?
nee dat gaat hem niet worden dus hebben jullie enige aanbevelingen?
dan nog een paar puntjes:
- Moeten de speakers opnieuw bedraad worden? (auto en dus ook de bedrading zijn al 26 jaar oud)
- Ik zou indien nodig nog 2 extra 16.5 cm speakers achter mijn hoofd kunnen monteren door dit paneeltje te kopen zou dit helpen? (natuurlijk zou dit helpen maar is dit het waard aangezien de auto vrij klein is of dit wel nodig is ja of nee?)
- Ik zou ook graag nog een subwoofer achter de passagiersstoel willen monteren (eigenlijk er onder maar dat gaat niet passen)
- En vanaf wanneer is het nodig om een versterker achter mijn radio te monteren en daar de speakers op aan te sluiten? (de output van de radio is 4 x 50W)
[ Voor 3% gewijzigd door Jepper1998 op 27-08-2020 22:54 ]