-
[ Voor 101% gewijzigd door wooshx op 10-07-2022 20:22 ]
[ Voor 101% gewijzigd door wooshx op 10-07-2022 20:22 ]
Team anti-scalp - wauw..
Die het van de ene op de andere dag niet meer deed? Laten we hopen dat dat het probleem is. Al lijkt me dat meer iets van hij doet 't óf hij doet het niet - niet zo van 'hij doet het af en toe een beetje'.Pixxel schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:38:
Voor wat het waard is: ik heb ooit iets vergelijkbaars gehad, dat bleek een slechte SATA kabel te komen uit een medion-pc. Laagdrempelig om uit te sluiten lijkt mij!
Team anti-scalp - wauw..
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Jep, beetje met de stofzuiger tegen de kast tikken was genoeg om de boel te slopen. Laat staan een onderdeel in de kast veranderen.5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 22:45:
[...]
Die het van de ene op de andere dag niet meer deed? Laten we hopen dat dat het probleem is. Al lijkt me dat meer iets van hij doet 't óf hij doet het niet - niet zo van 'hij doet het af en toe een beetje'.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq