Toon posts:

iPhone SE 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan het nog uit om nu nog een SE aan te schaffen? Ik hou van klein en simpel,
wou eigenlijk de SE2020 halen, maar vind de prijs gewoon te hoog.

hoe lang gaat die accu mee in de SE?
zal hij ios14 nog snel draaien?

Ik gebruik alleen whatssap en spotify., mail en af en toe browsen

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 16:50:
Kan het nog uit om nu nog een SE aan te schaffen? Ik hou van klein en simpel,
Nieuw of tweedehands?
hoe lang gaat die accu mee in de SE?
Mja, bij een nieuwe zal het best goed gaan, maar nogal afhankelijk van je gedrag, wat je aan apps geinstalleerd hebt en wat er op de achtergrond gebeurd. Het verhaal destijds was dat bijv. een Facebook app een accuverslinder was, zelfs als je 'm niet enorm actief gebruikte bijvoorbeeld.

Hoe dan ook, de accu van de SE en SE2 is ongeveer gelijk, voor zover ik weet.
zal hij ios14 nog snel draaien?
Dat verwacht ik wel, maar kijk eens in het topic [iOS 14 Beta] Ervaringen & Discussie naar ervaringen. Zullen vast wel wat SE gebruikers daar zijn.
Ik gebruik alleen whatssap en spotify., mail en af en toe browsen
Dan zal het wel loslopen. Dat doe ik met m'n SE uit april 2016 ook en haal daar met de originele accu, probleemloos het eind van de dag mee.

Verwijderd

Topicstarter
Gaat idd om een gebruikte SE

Palthe

Toevallig net hetzelfde gedaan voor mijn zoon. Telefoon is super handzaam, en echt lekker snel. Zit wel een nieuwe accu in, maar ik vermoed niet een originele (zal eens checken met coconut), accuduur is idd goed voor een hele dag en ook wel meer als je een niet al te heavy user ben. Ik vond het voor 7 tientjes een super koop.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

batterij/accu zou ik bij Apple zelf laten vervangen. Je hebt dan originele onderdelen, en garantie op de reparatie, en op de accu.(dacht €55,- uit mijn hoofd) verder werkt de SE1 op iOS14 en zit je dus nog 1j op dit nieuwste OS. Daarna blijf je updates behouden, maar denk dat de SE en 6S wel gaan afvallen voor iOS15.(denk trouwens alles zonder Bionic SoC) Kijk wel voor 32GB ipv 16GB

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-10 15:36
Hackus schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 17:40:
[...]

batterij/accu zou ik bij Apple zelf laten vervangen. Je hebt dan originele onderdelen, en garantie op de reparatie, en op de accu.(dacht €55,- uit mijn hoofd) verder werkt de SE1 op iOS14 en zit je dus nog 1j op dit nieuwste OS. Daarna blijf je updates behouden, maar denk dat de SE en 6S wel gaan afvallen voor iOS15.(denk trouwens alles zonder Bionic SoC) Kijk wel voor 32GB ipv 16GB
Kans is aanwezig ja, gezien de 6S al eigenlijk met ios14 eol zou moeten gaan. Daarentegen de 7plus heeft weer wel meer memory dus misschien dat die nog wel ios15 krijgt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Topicstarter
Accu die ik op her oog heb is 84 procent

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:35:
Accu die ik op her oog heb is 84 procent
Dat is bijna stuk. Onder de 80% heb je niet veel meer aan je accu...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Verwijderd

Topicstarter
ah ok. die van mn broer is 83 maar dat is een 7, waarom is dat bijna sruk?

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt voor het waarschuwen

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Verwijderd onder de 80% is vervangen aan te raden. aangezien je daar niet ver vandaan zit, zou ik er niet te lang mee wachten.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem nog niet gekocht... maar zeg. 80 euro. + 55 voor de batterij.... is hij dat nog wel waard? Of bij zon shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Net 128Gb kunnen kopen met accu health 100%. Nu nog ff de sweetspot van de instellingen vinden

75 Eurp nette prijs

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2020 23:26 ]

Pagina: 1