Verwijderd
Jij of de post?Op donderdag 09 augustus 2001 15:29 schreef Zemanova het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/17933
Vroeg me af of ik troll en overbodig ben
me = Flipz
Edit:
Die eerste is duidelijk, er staan genoeg dingen in die als troll bestempeld kunnen worden, dat verklaart de score, staat nu op 1 (Troll)
Fragmenten uit de eerste reactie:
- Hoe traag als dikke pap het OS ook mag zijn
- Mensen zitten niet te springen om XP
- XP is wel de nieuwste telg van een monopolistisch product
- implementatie van de win32 api onder linux
Die tweede staat nu op 1 (Overbodig), die zal ik nog eens aan een nader onderzoek onderwerpen.
uhm, m'n postOp donderdag 09 augustus 2001 15:31 schreef TgF het volgende:
[..]
Jij of de post?
De 1e is een lastige, beetje trollerig, maar niet voldoende voor een -1, ik zou hem op 0 zetten.Op donderdag 09 augustus 2001 15:30 schreef Zemanova het volgende:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341536
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341516
De 2e is simpeler: geen troll, maar ook niet supernuttig/vernieuwend/etc, dus die zou ik op 1 zetten, waar hij ook staat, alleen met een verkeerde tag.
Virussen? Scan ze hier!
De 1e lijkt me een troll, omdat MS het gewoon bij je moet ontgelden, het meerendeel van je argumenten kan behoorlijk gemakkelijk ontkracht worden, en zijn puur op een MS hekel toegespitst. (no offence meant
)
De 2e lijkt me op 1 wel terecht staan.
De 2e lijkt me op 1 wel terecht staan.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
2 maal +1 inzichtvol 
Als het kon, 2 maal +1 deskundige/onafhankelijke constatering.
't zijn geen slappe lulverhalen cq speculaties, maar gewoon de nuchtere constateringen waarom iets wel of niet lukt.
Mocht er een microsoft-flametoon klinken dan is dat de constatering dat MS niet al te slim bezig is met XP.
Uberhaupt dat modpunten uit deze hoek zeldzaam zijn
't zijn geen slappe lulverhalen cq speculaties, maar gewoon de nuchtere constateringen waarom iets wel of niet lukt.
Mocht er een microsoft-flametoon klinken dan is dat de constatering dat MS niet al te slim bezig is met XP.
Verwijderd
De meningen verschillen, maar ik blijf (zeker bij de eerste link) bij mijn verhaal en onafhankelijk zeg jeOp donderdag 09 augustus 2001 16:04 schreef ecteinascidin het volgende:
2 maal +1 inzichtvol
Als mensen niet zo zitten te springen, waarom wordt het dan zoveel besproken dan wel gedownload, buiten dat is dat niet op feiten gebaseerd == persoonlijke mening van de schrijver.- Mensen zitten niet te springen om XP
- XP is wel de nieuwste telg van een monopolistisch product
- implementatie van de win32 api onder linux
Monopolistische opmerkingen, idem (eigen mening).
Gebruik van linux in dit verband bevestigd de niet helemaal "onpartijdige" blik van de schrijver (waar in principe niks mis mee hoeft te zijn, maar staat los van het XP/MS artikel).
Overigens, van deze opmerking:
Modpunten uit deze hoek zijn juist helemaal niet zeldzaam, ik heb even de aanname gedaan dat je met "deze hoek" spreekt over de bezoekers van TMF, er wordt op dagelijkse basis toch aardig met punten gestrooid.Uberhaupt dat modpunten uit deze hoek zeldzaam zijn
Maar dat wist jij ook wel, dus je zult het over een andere hoek hebben, vraag is alleen welke hoek en waarom die niet met modpunten langskomen.
Klopt, maar dat komt doordat het meerendeel van de postings over het algemeen ook gewoon trolls of flamebaits zijn. Bijna niemand kan nuchter (dronken wil trouwens af en toe wel lukkenOp donderdag 09 augustus 2001 16:04 schreef ecteinascidin het volgende:
mijn mening van troll blijft echter.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
He, niet persoonlijk aantrekken heOp donderdag 09 augustus 2001 16:04 schreef ecteinascidin het volgende:
Verwijderd
Ah, ik snappumOp donderdag 09 augustus 2001 16:56 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
He, niet persoonlijk aantrekken he. da's een priveopmerking aangezien het om deze PC (hoek) gaat
.
Meer modden dus
Die eerste, is een beetje fout opgesteld, maar is (in mijn ogen) zoals ecteinascidin zegt 'n
PS: ecteinascidin schrijf je met behulp van copy+paste
Ik vind ze beiden 'n +2 of +3 waard dus van mij gaat hij /\Als het kon, 2 maal +1 deskundige/onafhankelijke constatering
PS: ecteinascidin schrijf je met behulp van copy+paste
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Pagina: 1