Verzenden pas vanaf bepaald bedrag, daaronder alleen afhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views

Onderwerpen

Vraag

• MoonManMoon
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02-2021
Ik ben op zoek naar een manier om in onze WooCommerce webshop een minimum bestelbedrag in te stellen voor verzendingen. In dit geval dat orders van 30 euro of meer kunnen worden verzonden, voor het vaste tarief.

Maar dat orders onder dat bedrag alleen kunnen worden afgehaald.

Ik heb wel al plugins gevonden waarbij een minimum order amount kan worden ingesteld, maar deze zorgen er dan ook voor dat onder die 30 euro niet kan worden afgehaald. Iemand hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• prakka
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
Hoi,

Ik werk zelf niet met WooCommerce maar staat hier niet precies beschreven wat jij wilt/zoekt:

https://docs.woocommerce....for-minimum-amount-spent/

• MoonManMoon
Top, ja dat bedoel ik, had deze zelf nog niet kunnen vinden.
Helaas is deze optie wel bijna 100 euro per jaar zie ik, dus als iemand nog een goedkopere optie heeft hoor ik het ok graag!
prakka schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:37:
Hoi,

Ik werk zelf niet met WooCommerce maar staat hier niet precies beschreven wat jij wilt/zoekt:

https://docs.woocommerce....for-minimum-amount-spent/

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Plugins installeren is geen software ontwikkelen.
Helaas is deze optie wel bijna 100 euro per jaar zie ik, dus als iemand nog een goedkopere optie heeft hoor ik het ok graag!
Misschien zoek je niet op de juiste termen? Gebruik anders wat termen uit deze link, of zoek letterlijk de plugin naam om vergelijkingen te zoeken etc etc? Shipping is zo’n hot item en je gebruikt een van de populairste software, dus het kan bijna niet anders of er zijn honderden valide plugins.

{signature}

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
zoiets?

https://docs.woocommerce.com/document/free-shipping/

Hier kan je instellen vanaf welk bedrag er wat? gebeurt, dus free shipping of afhalen ed.

[ Voor 42% gewijzigd door Ernemmer op 27-08-2020 15:34 ]

• MoonManMoon
Deze lijkt boven een bepaald bedrag gratis verzenden te doen, maar dat is juist iets wat we niet willen.
Ernemmer schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:33:
zoiets?

https://docs.woocommerce.com/document/free-shipping/

Hier kan je instellen vanaf welk bedrag er wat? gebeurt, dus free shipping of afhalen ed.

• Ernemmer
  • Niet online
MoonManMoon schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:35:
Deze lijkt boven een bepaald bedrag gratis verzenden te doen, maar dat is juist iets wat we niet willen.

[...]
Je kan ook zeggen dat vanaf een bepaald bedrag verzenden is en daar onder afhalen, kwestie van instellen.

• MoonManMoon
Heb ik geprobeerd, maar dat scherm waarin zij laten zien dat je een minimum order amount kan invullen krijg ik alleen te zien bij het onderdeel gratis verzenden. Als ik een andere verzendoptie invoer komt deze mogelijkheid niet te staan.
Ernemmer schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 15:36:
[...]

Je kan ook zeggen dat vanaf een bepaald bedrag verzenden is en daar onder afhalen, kwestie van instellen.

• Ernemmer
  • Niet online
dan gebruik je de free shipping voor afhalen, het maakt niet uit hoe het beestje heet toch? Als ie maar doet wat jij wilt.

• Josk79
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:22
Ik heb eventueel wel een snippet voor je om bij orders beneden de xxxx euro een surcharge toe te passen, is dat misschien iets? Bijv. Als order minder dan 30 euro is komt er een surcharge bovenop van 10 euro, ik noem maar wat.

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
PRG gaat over zelf ontwikkelen van software. Kant en klaar plugins horen hier dus niet thuis. Daarom sluit ik dit topic

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.