Tracker - limiet op actieve topics

Pagina: 1
Acties:

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Met de huidige schermresoluties van minimaal 1080p is er een boel verticale real estate beschikbaar.
Helaas is de huidige limiet op alle onderwerpen van de Tracker momenteel [20] per onderwerp.

casus: ik hang graag op het forum rond (actieve topics) maar geef weinig om de rest. Nu heb ik m'n actieve topics op [20] en de Tweakblogs op [8] en verder alles op 0.
Resultaat: net de helft van de hoogte is gevuld, de rest is blanco "unused".

Kunnen we de limiet niet rekken naar een hoger getal? Zelf zit ik primair op een 1440p scherm, en zou er zo 50-60 kwijt kunnen en willen op 1 onderwerp.

*uitgaande dat dit in de "mooie features" thuishoort, ik heb even gezocht maar zag nog geen vergelijkbaar topic of iets waar ik met goed fatsoen op kon aanhaken zonder de discussie te kapen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik heb gewoon een favoriet in mijn browser die direct naar het forum gaat met de actieve topics.

• dyrc
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:09:
Mja, ik heb gewoon een favoriet in mijn browser die direct naar het forum gaat met de actieve topics.
ik open standaard met de frontpage (als homepage), en open vanaf daar de actieve topics waar ik in geinteressed ben in een nieuw tabblad vanuit de tracker.

Mijn vraag komt vooral neer op "waarom een limiet op 20". want ik hou nu gewoon een boel leegte over.

Verwijderd

dyrc schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 13:10:
[...]

ik open standaard met de frontpage (als homepage), en open vanaf daar de actieve topics waar ik in geinteressed ben in een nieuw tabblad vanuit de tracker.

Mijn vraag komt vooral neer op "waarom een limiet op 20". want ik hou nu gewoon een boel leegte over.
Wat is dan het nut van 50 topics? Dat is dan toch alleen maar vulling omdat het kan?

• dyrc
  • Niet online
het verhogen van de kans dat ik een actief topic tegenkom dat ik wél wil bekijken.
om dezelfde reden heb ik custom CSS draaien om zoveel mogelijk nieuwsberichten op de frontpage te tonen vóórdat ik m'n scrollbalk hoef te gebruiken, het verhoogt de kans dat ik iets zie wat ik interessant vind om te lezen. Dat kan ik zelf aanpassen, echter bij de tracker loop je tegen de voorgedefinieerde limiet van 20. Deze is wat mij betreft arbitrair, en mijn 'wens' is een ophoging van de limiet :)

edit: ik waardeer het dat je me scherp probeert te stellen! hopelijk komt m'n verhaal een beetje over

[ Voor 9% gewijzigd door dyrc op 27-08-2020 13:16 ]