19" Dell van mediamarkt, is ie er nog?

Pagina: 1
Acties:

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:17
Hallo, ik ben toe aan een nieuwe monitor van rond de 8 a 900 gulden, zelf leek mij de dell 19" van de mediamarkt wel wat, maar ik woon in het oosten van het land dus ik kan niet zo ff naar de mediamarkt toe rijden en gokken dat ze er nog wel 1 hebben.
Iemand die er pas nog is geweest of er misschien wel werkt? die mij hier wat over kan vertellen?

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

:?
Bel ze eens zou ik zeggen, ze staan in de gids...

Who is John Galt?

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 21:02
Je zou natuurlijk ook ff de mediamarkt in Duitsland kunnen proberen, hebben ze ook vaak goede aanbiedingen (Nordhorn)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:19
Ik heb dezelfde monitor voor dezelfde prijs gekocht. Maar uiteindellijk niet bij de mediamarkt maar bij een lokale computerboer.
In eerste instantie naar de Mediamarkt (a'dam) geweest. Mocht hem daar niet testen, dat was al gedaan zeiden ze. Kom ik thuis doet het ding het niet. Enorm balen. Volgende dag terug, hadden ze ze niet meer, ik kon m'n geld terug krijgen zonder woord van excuus. Kostte me mooi twee vrije dagen.
Toen naar een lokale computerboer geweest die had ze nog staan. Vertelde er meteen bij dat het geen spliksplinternieuwe exemplaren zijn maar dat ze al gedraaid hebben. Dat hadden ze er bij de MM voor het gemak maar even niet bij verteld.

Moraal van dit verhaal: Kijk eens bij de lokale computerboer of de monitor (lekker beeldje trouwens) daar voor even veel geld ook niet staat.

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:17
ik ben inmiddels voorzien, even naar duistland gereden en daar zag ik een erg mooie sony 17" G200 staan voor 800 DM :)

Ding gekocht, draait 1152*864 op 100 HZ, dotpitch: 0.24-.25, monitor draait errug lekker :9

ding staat trouwens nog in de pricewatch voor 1025, heb hem omgerekend voor 900 nogwat gekocht :)