Vraag

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
Zijn r ook eenmalige betalingen voor adobe software Inplaats vaan een abonnement. Ik zou graag de software willen gebruiken maar het is ontzettend duur.

Beste antwoord (via kajvans op 27-08-2020 19:20)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Varianten van zoeken bij google naar 'photoshop alternatives' geven een boel tips, wat voor jou past hangt af van details. Misschien voldoen de gratis Gimp, Vectr, Blender, etc. Ik zou suggereren dat je eerst dergelijke overzichten langsloopt en dan bij twijfel concreter doorvraagt :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 27-08-2020 14:13 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Nope. Geef veel geld uit, of stap over naar alternatieven. Er zijn, afhankelijk van de gewenste functionaliteiten, zowel gratis als betaalde alternatieven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Oudere versies zijn soms nog wel te koop, maar dan heb je dus niet de meest recente functionaliteiten. Maar welke software wil je precies? Want de gehele Adobe Suite heb je waarschijnlijk niet nodig.

The devil is in the details.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hahn schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 12:18:
Oudere versies zijn soms nog wel te koop, maar dan heb je dus niet de meest recente functionaliteiten. Maar welke software wil je precies? Want de gehele Adobe Suite heb je waarschijnlijk niet nodig.
En oudere versies hebben vaak installatie-problemen, zeker als je richting CS4 en eerder gaat, of niet eens meer installeren (ervaringsdeskundige).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• kajvans
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 31-01 12:49
Ik wil vooral photoshop illustrator en aftereffects die zou ik echt willen. Weet daar iemand misschien een goedkope optie of gewoon een ander programma wat hetzelfde doet.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Varianten van zoeken bij google naar 'photoshop alternatives' geven een boel tips, wat voor jou past hangt af van details. Misschien voldoen de gratis Gimp, Vectr, Blender, etc. Ik zou suggereren dat je eerst dergelijke overzichten langsloopt en dan bij twijfel concreter doorvraagt :)

[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 27-08-2020 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riptide
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:59
Je kan proberen om een studenten abonnement af te nemen. Als je bijvoorbeeld een willekeurige online cursus volgt en bijbehorden les agenda kan laat zien kom je al snel in aanmerking voor een studenten account. Dit kan je 1 jaar lang doen en scheelt letterlijk de helft daarna krijg je een permanente discount als afgestudeerde. Volgensmij 25%. Zo heb ik het voor mezelf geregeld :)
Pagina: 1