Toon posts:

Tegenvallende drivers geforce 3 asus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heb sinds kort de asus v8200 de luxe:)
Wat ik niet snap is dit, ik koop een kaart voor 1200 piek en dan kan ik met de standaard drivers niet eens een potje counterstrike spelen :(
Nu heb ik de nieuwste driver van nvidia erin gezet en daarmee lopen alle games wel.
Doe ik wat fout??? of heeft asus schandalig slechte ondersteuning van drivers (heb de nieuwste van de asus site gedownt die werken ook niet naar behoren)
De drivers van nvidia geven minder mooi beeld zie toch verschil .

Heeft iemand hier ook ervaring mee ??

Verwijderd

Welke Asus driver versie had je geprobeerd??

Heb je ook beta drivers versie 12.90 van Asus geprobeerd, hier volgt een link:
http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_hottestdrv.htm#v8200d

Als je geen risisco wilt nemen, dan maar release drivers versie 12.60:
http://www.asus.com.tw/Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm#v8200

Ik heb nog niet spelletjes met beta drivers nog niet uitgeprobeerd, want ik ben nog steeds bezig met het installeren van de Windows 98 SE en Windows Professional.

Maar ik heb in dat forum toch positieve reacties gelezen over deze beta drivers.

Suc6

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Probeer eens de 11.01C drivers, die hebben bij mij een hoop problemen opgelost (artifacts enzo, stotterende tv-in)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hallo die drivers horen toch bij die kaart te zitten joh! De nieuwste kaart moet toch ook redelijk nieuwe drivers hebben en daarmee moet je toch CS kunnen draaien zonder gezeik?

Kan je meteen je drivers gaan zitten opdaten!!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:35
Inderdaad.

Cs kan nou eenmaal wel eens dwarsliggen.

Maar het lijkt me voor de hand liggend dat je eerst cd probeerd, en/of direct nieuwe ophaald, wat vaak veel beter is natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Even wat meer info ..
de drivers van asus 12.90 heb ik uiteraard al en daarme pakt ie een hoop games niet op
bij het wisselen van resoluties hangt ie dan denk aan q2 q3 en oa cs.
Nogmaals bij de nvidia doet ie het wel goed
Je mag toch van een merk als asus verwachten dat dat goed verzorgt is.
bij een kameraad van me die dezelfde kaart heeft werken de asus drivers ook niet naar behoren. MAAR nogmaals ,misschien doe ik(wij) wat fout.
Mijn systeem is het volgende.

Msi k7t turbo
amd 1333
512 mb
asus v8200 de luxe
sb live
scsikaart
Tips of zelfde ervaringen graag welkom...

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 18:20 schreef hydra1991 het volgende:
Ok Even wat meer info ..
de drivers van asus 12.90 heb ik uiteraard al en daarme pakt ie een hoop games niet op
bij het wisselen van resoluties hangt ie dan denk aan q2 q3 en oa cs.
Nogmaals bij de nvidia doet ie het wel goed
Je mag toch van een merk als asus verwachten dat dat goed verzorgt is.
bij een kameraad van me die dezelfde kaart heeft werken de asus drivers ook niet naar behoren. MAAR nogmaals ,misschien doe ik(wij) wat fout.

Msi k7t turbo
amd 1333
512 mb
asus v8200 de luxe
sb live
scsikaart
ik heb een soortgelijk systeem alleen geen scsikaart en die athlon is een 1.4 :P probleem bij mij is dat ie er ook een handje van heeft om vast te lopen :( ik het de via 4in1 en de detonators 14.10 geinstalleerd, hij loopt nu al wel beter met deze drivers dan ie gedaan heeft, want met de drivers die ASUS meelevert kun je gewoon NIKS!

Maar is het dan misschien de temperatuur van mun processor of gf 3 kaart die mijn sys plat legt of ligt het toch nog ergens anders aan? O ja ik draai onder win2k met sp2 :)

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Het ligt beslist niet aan die kaart en aan de drivers.

Wat voor kaart heb je hiervoor gehad?

Windows zal wel een lekkere coktail aan drivers hebben gemaakt (windows.inf en sys)

Installeer je games opnieuw, het beste windows ook.

Niet op voorraad.

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Ik had nieuwe pc gekocht en daarbij dus ook een V8200 Deluxe. Bij mij werkt alles prima zowel onder Win98se en onder Win2k as sp2.

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

[trollmode]
Koopt ie een geforce3.. wat gaat ie spelen.. CounterStrike..
Had je net zo goed een Geforce2mx kunnen kopen. [/trollmode]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

welk besturings systeem heb je? 98 - ME - 2000 of XP (of xp-pro)

dat scheelt..bij de 2000 weet ik dat ie vaag kan doen en dan slaat ei elke keer uit,...inderdaad als ie resoluties moet veranderen... heb dat al bij meerdere mensen gezien..

[trollmode] en btw.. ik zou een geforce 3 nog kopen al spel ik alleen maar roms en emulators zou spelen :P [.trollmode]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
Ik probeer me al meer dan een maand mijn v8200 te registreren, maar de webregistratie is gewoon kapot, na het sub,itten van mijn registratie krijg is telkens weer een "page cannot be displayed" error, maar ze doen er echt geen flikker aan, en de "webmaster" reageert niet, en fixt het ook niet. Ik neem echt nooit weer een ASUS produkt :r

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op donderdag 09 augustus 2001 18:20 schreef hydra1991 het volgende:

Msi k7t turbo
amd 1333
512 mb
asus v8200 de luxe
sb live
scsikaart
AGP op AMD-board behoeft vaak wat meer tuning. Vooral i.c.m. een NVidia-kaart. Doe eens een search op 'AMD' en 'Geforce' en dan krijg je voldoende tips. Je kunt ook ff hier http://www.geforcefaq.com rondneuzen.
Pagina: 1