PauzeTV Canal Digitaal app werkt niet op Mi Box S

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RuudB1954
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 12-10-2021
Mijn vraag
Ik heb vandaag een Mi Box S 4 gekocht en heb praktisch alle apps aan de praat gekregen, deels ook middels sideloading.

Wat me niet lukt is, ondanks dat ik er een harddisk middels USB op heb aangesloten en geformatteerd, dat ik een programma op pauze kan zetten.

Ik krijg dan de melding dat "pauzefunctie op dit apparaat niet beschikbaar is".

Is hier een oplossing voor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-10 00:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Weet je 100% zeker dat pauzeren via de CD app voor Android TV een mogelijkheid is? Volgens mij heb ik dat ooit een keer op mijn Shield geprobeerd en kreeg ik eenzelfde melding.. als ik de kans krijg, check ik het even voor je.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• RuudB1954
Ik heb de Mi Box S inmiddels geretourneerd en een Nvidia Shield gekocht.

Ik weet, hij is een stuk duurder maar inmiddels ben ik er achter gekomen waarom: alles werkt veel beter.

De AB is naadloos geïntegreerd in alle Android TV apps. Daarnaast biedt de AB heel veel mogelijkheden, zoals het programmeren van knoppen waardoor hij tevens IR signalen kan uitzenden en ik bijvoorbeeld tegelijkertijd ook de TV kan aan- en uitzetten.
De kers op de taart is de Shield app waardoor je met je telefoon een trackpad kunt simuleren waardoor je apps die niet op Android TV zijn gebaseerd (F1TV) daardoor volledig kunt gebruiken aangezien je met de cursor elke keuze kunt activeren.

Ik snap nu waarom Android TV deze Shield volledig ondersteund.

• RuudB1954
En als aanvulling: op de Shield lukt het wel.

Extra bewijs volgens mij dat Android TV helemaal geïntegreerd is in de Shield.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RuudB1954 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 06:20:
Ik heb de Mi Box S inmiddels geretourneerd en een Nvidia Shield gekocht.

Ik weet, hij is een stuk duurder maar inmiddels ben ik er achter gekomen waarom: alles werkt veel beter.

De AB is naadloos geïntegreerd in alle Android TV apps. Daarnaast biedt de AB heel veel mogelijkheden, zoals het programmeren van knoppen waardoor hij tevens IR signalen kan uitzenden en ik bijvoorbeeld tegelijkertijd ook de TV kan aan- en uitzetten.
De kers op de taart is de Shield app waardoor je met je telefoon een trackpad kunt simuleren waardoor je apps die niet op Android TV zijn gebaseerd (F1TV) daardoor volledig kunt gebruiken aangezien je met de cursor elke keuze kunt activeren.

Ik snap nu waarom Android TV deze Shield volledig ondersteund.
Zo'n remote app is er ook van Mi voor o.a. de Mi Box (naast vele andere apparaten), werkt via IR en Wifi, dus zo heel speciaal is dat niet. De Shield app is wel specifiek voor de Shield en daardoor bij gebruik minder "omslachtig". Ik heb beiden om mijn telefoon, maar gebruik ze in de praktijk eigenlijk nooit.

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RuudB1954 schreef op woensdag 9 september 2020 @ 09:05:
En als aanvulling: op de Shield lukt het wel.
Er wordt eerder geopperd dat het met een Shield ook niet zou lukken? Michael Knight in "PauzeTV Canal Digitaal app werkt niet op Mi Box S"

Heeft Canal Digitaal niet wat gewijzigd misschien?
Extra bewijs volgens mij dat Android TV helemaal geïntegreerd is in de Shield.
Deze opmerking begrijp ik niet helemaal, wat extra toelichting misschien?

Dan nog even dit;

Canal+ Luxembourg S. à r.l.- all rights reserved: 4 september 2020
Goed om te horen dat ie werkt! Vooralsnog ondersteunen we de Mi Box of Nvidia Shield met Android nog niet. Dus het kan zomaar zijn dat met een volgende update de situatie weer verandert of dat we het gaan ondersteunen.

[ Voor 41% gewijzigd door hardware-lover op 09-09-2020 13:46 ]

Testing, one, two ...

Pagina: 1