Hallo allemaal, ik had een vraagje, ik wil mijn EP-D3VA chipset een stukkie steviger koelen, er zitten groene ribbetjes op, maar ik geloof niet dat dat afdoende is (problemen met te heet wordende north/south-bridge). Nou heb ik 2 40x40mm iceberg fannetjes. Hoe kan ik die het beste op dat koelribbetje plakken?
probeer hem er met schroefjes op te raggen...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Arctic Silver Thermal Adhesive (ofzoiets) plak je het er gewoon op, heb je ook gelijk koelpasta. Let op dat het er wel moeilijk af te halen is
Probeer met een schroefje tussen de ribbetjes vast te schroeven (NIET erdoorheenOp donderdag 09 augustus 2001 15:08 schreef Sun4U1 het volgende:
Hallo allemaal, ik had een vraagje, ik wil mijn EP-D3VA chipset een stukkie steviger koelen, er zitten groene ribbetjes op, maar ik geloof niet dat dat afdoende is (problemen met te heet wordende north/south-bridge). Nou heb ik 2 40x40mm iceberg fannetjes. Hoe kan ik die het beste op dat koelribbetje plakken?
Boor ook niet door je mobo, zal vast het einde betekenen van je mobo.
Als het schroeven niet lukt kun je misschien idd proberen om te plakken, of misschien proberen een andere koelrib te regelen waar wel goed een fan op past.
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
sekonde lijm is daar perfect voor...
als je bedoelt dat je een hele nieuwe heatsink op je chip wil zetten, wat sekonde lijm op 2 hoekjes en in het midde wat koelprut
als je bedoelt dat je een hele nieuwe heatsink op je chip wil zetten, wat sekonde lijm op 2 hoekjes en in het midde wat koelprut
Verwijderd
Tip: meng de Arctic Silver Adhesive mix in de verhouding 1:1 met gewone ASII... nog steeds een behoorlijk sterke verbinding, maar tenminste nog los te krijgen (zeker in de vriezer, want dan kristalliseert de AS adhesive). Maar dus eerst die mix maken (1:1) en die mix dan weer 1:1 mengen met ASII. In totaal heb je dus 25% adhesive A, 25% Adhesive B en 50% ASII.Op vrijdag 10 augustus 2001 06:01 schreef ubermaestro het volgende:
Arctic Silver Thermal Adhesive (ofzoiets) plak je het er gewoon op, heb je ook gelijk koelpasta. Let op dat het er wel moeilijk af te halen is
Pagina: 1