Ik hoop t juiste subforum te hebben, anders hoor ik het graag.
In de tuin vind ik zojuist twee 'hoopjes' van een voor mij onbekend dier. Mijn hoop is bevestigd op jullie :-)
Het is kei kneiter hard, dus vermoedelijk ligt het er al even? Lijken besjes in te zitten en vrij platte streng welke in elkaar gedraaid is.
Fotos:
:strip_exif()/f/image/U7cVLDS8FguEIyJVaYdNgVnp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pbqj4eu0RV0vh8v5AD6DaEgD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YmeEEJ74RCPumM8r1MVbO6EG.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee? Eerste gedachte gaat uit naar een egel, die zien we hier wel vaker. Maar ik meen mij te herinneren dat dat veel egaler is van kleur en daarnaast rechtuit loopt. Een vos lijkt me sterk gezien de tuin best afgesloten is. Een marter wellicht? Al schijnen die niet zomaar overal te ontlasten en vaak zeker niet buiten out in the open, voor wat ik lees.
Woon wel op loop afstand van een groot natuurgebied (loonse en drunense duinen)
In de tuin vind ik zojuist twee 'hoopjes' van een voor mij onbekend dier. Mijn hoop is bevestigd op jullie :-)
Het is kei kneiter hard, dus vermoedelijk ligt het er al even? Lijken besjes in te zitten en vrij platte streng welke in elkaar gedraaid is.
Fotos:
:strip_exif()/f/image/U7cVLDS8FguEIyJVaYdNgVnp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Pbqj4eu0RV0vh8v5AD6DaEgD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YmeEEJ74RCPumM8r1MVbO6EG.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee? Eerste gedachte gaat uit naar een egel, die zien we hier wel vaker. Maar ik meen mij te herinneren dat dat veel egaler is van kleur en daarnaast rechtuit loopt. Een vos lijkt me sterk gezien de tuin best afgesloten is. Een marter wellicht? Al schijnen die niet zomaar overal te ontlasten en vaak zeker niet buiten out in the open, voor wat ik lees.
Woon wel op loop afstand van een groot natuurgebied (loonse en drunense duinen)