Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gentleman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 09:44
Ik zie allerlei advertenties voorbij komen voor de Loyalwatch.
Op het moment 99 euro, aanbieding 49 euro, maar kan er verder op dit soort sites niets over vinden. Ben toch benieuwd wie er iets over weet te vertellen of ervaring mee heeft? is het wel echt of too good to be true?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-09 20:17
Een smartwatch van 49 euro kan niet veel soeps zijn. Beter kan je gewoon even doorsparen voor een fatsoenlijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gentleman
nee is ook zo. Ik ga ook gewoon een Apple Watch halen. Toch nieuwsgierig geworden. ER wordt op internationale gadget sites van alles over geschreven en hier niet...vandaar mijn nieuwsgierigheid ook en benieuwd of mensen het kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 13:32

Ursamajor

Astrofotograaf

Vaak zijn dat gewoon aliexpress dingen die via Facebook advertenties aan de man worden gebracht.
Zo had ik voor mijn vrouw ook een keer zo'n "aanbieding" gekocht, wilde ze hebben. Op aliexpress kostte het hetzelfde. De levering duurde net zo lang en kwam in dezelfde verpakking als wanneer ik zelf iets bij Ali had besteld.
Horloge is naar mijn idee ook 3 keer nx... Flutbediening, zwak scherm enz.
Een fitbit was dan een heel stuk beter geweest.
Maarja, Facebook advertising... Werkt kennelijk toch en ze weten dat.

Gadgets FTW!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Jordy_413 schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 20:56:
Een smartwatch van 49 euro kan niet veel soeps zijn. Beter kan je gewoon even doorsparen voor een fatsoenlijke.
Niet helemaal waar. Maar je moet wel weten wat je koopt. No-brand smartwatches zijn meestal niks. Maar van een gerenomeerd merk, zoals Xiaomi, kan je al een hoop voor 50 euro. Kijk maar eens naar de pricewatch: Xiaomi Mi Smart Band 5 Zwart (Zwart) of de Amazfit Bip die ik zelf 2,5 jaar geleden gekocht heb voor 45 euro.

• Gentleman
Helder
Pagina: 1