Toon posts:

Wat voor een hardware heb ik nodig wil ik dvix op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een mpeg2 kaart (Hollywoodplus) Maar ik kan hiermee geen divx bestanden op mijn tv afspelen! Wat heb ik nodig!

Verwijderd

ik ben compleet onvertrouwd met het overbrengen van PC beeld naar een TV, maar mijn gok is dat je gewoon van je TV-out naar je TV gaat, je divxje afspeelt op de PC en dat dat het zowat is.

*note : hier moet absoluut geen rekening mee gehouden worden, gewoon ff wat me het meest logische leek*

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:02 schreef SM-DoubleD het volgende:
ik ben compleet onvertrouwd met het overbrengen van PC beeld naar een TV, maar mijn gok is dat je gewoon van je TV-out naar je TV gaat, je divxje afspeelt op de PC en dat dat het zowat is.

*note : hier moet absoluut geen rekening mee gehouden worden, gewoon ff wat me het meest logische leek*
Nou daar kun je wel rekening mee houden hoor want dit is het toch wel. Hep het hier zelf ook draaien.

Verwijderd

[topic=198576]
enne.... jongens hierboven beter lezen, het gaat over een Hollywood+ :z

Verwijderd

die H+ heb je heel niet nodig...ik heb laatste bij een kennis met een p2 300 en een viper550 vlekkeloos divx zien draaien met de BS-player...en natuurlijk heb je een divx-codec nodig....

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:27 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
die H+ heb je heel niet nodig...ik heb laatste bij een kennis met een p2 300 en een viper550 vlekkeloos divx zien draaien met de BS-player...en natuurlijk heb je een divx-codec nodig....
en als de topicstarter nou helemaal geen tv-out op zijn videokaart heeft ?

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:30 schreef Courage het volgende:

[..]

en als de topicstarter nou helemaal geen tv-out op zijn videokaart heeft ?
HOHOHO.....

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Zo'n Hollywood kaart is toch voor DVD's? Dus dan kan je geloof ik met de TV-out van die kaart (als dat erop zit) alleen DVD's op je TV zien en verder niks...
Als je andere dingen (zoals DivX) op je tv wilt denk ik dat je een videokaart met TV-out nodig hebt

correct me if I'm wrong ...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 16:52 schreef dreeke het volgende:
correct me if I'm wrong ...
ok.

[topic=198576]

beter lezen :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 09 augustus 2001 17:15 schreef Courage het volgende:

[..]

ok.

[topic=198576]

beter lezen :)
sorry :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1