Alvast bedankt voor de hulp! Elke tip is welkom
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC voornamelijk gebruiken voor gamen, zoals Path of Exile, Diablo 3, Minecraft Modded, League of Legends en RB6. In de toekomst Cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de oude pc componenten verkoop ik dus hier hoeft geen rekening mee te worden gehouden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal RX 5700 XT / GTX 2070 voor 1440p 144hz
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is om zoveel mogelijk dezelfde merken in de kast te krijgen, mits de prijs/kwaliteits-verhouding goed is. Zo heb ik bijvoorbeeld het moederbord en de videokaart van MSI geselecteerd zodat ik dit met Mystic Light kan aansturen. NZXT, BeQuiet, Corsair vind ik ook mooi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Witte kast, proberen om mooie RGB accenten in de kast te krijgen. Geluid van de pc uiteraard zo stil mogelijk en ik vind het mooi als de kast en de binnenkant er 'clean' uit zien. Een echte gaming setup hoeft van mij niet (ondanks de RGB, ik ben van plan om 1 kleur in te stellen)
Ga je overklokken?
Nee, niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Een algemene check op de hardware wordt echt gewaardeerd. Heb ik bijvoorbeeld voldoende RGB / ARGB headers voor de hardware? Zijn er wellicht betere alternatieven voor de componenten die ik nu heb gekozen? Ik wil sowieso nog een paar weken wachten tot de reveal van nieuwere kaarten.
Ik twijfel tussen de MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X en Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT.
Verder twijfel ik tussen de be quiet! Pure Base 500DX Wit en NZXT H510i Zwart/Wit. Ik heb begrepen dat de NZXT een slechtere airflow heeft.
Uiteindelijk wil ik de LG UltraGear 27GL850 Zwart kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de PC voornamelijk gebruiken voor gamen, zoals Path of Exile, Diablo 3, Minecraft Modded, League of Legends en RB6. In de toekomst Cyberpunk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1250
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, de oude pc componenten verkoop ik dus hier hoeft geen rekening mee te worden gehouden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Minimaal RX 5700 XT / GTX 2070 voor 1440p 144hz
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur is om zoveel mogelijk dezelfde merken in de kast te krijgen, mits de prijs/kwaliteits-verhouding goed is. Zo heb ik bijvoorbeeld het moederbord en de videokaart van MSI geselecteerd zodat ik dit met Mystic Light kan aansturen. NZXT, BeQuiet, Corsair vind ik ook mooi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Witte kast, proberen om mooie RGB accenten in de kast te krijgen. Geluid van de pc uiteraard zo stil mogelijk en ik vind het mooi als de kast en de binnenkant er 'clean' uit zien. Een echte gaming setup hoeft van mij niet (ondanks de RGB, ik ben van plan om 1 kleur in te stellen)
Ga je overklokken?
Nee, niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Een algemene check op de hardware wordt echt gewaardeerd. Heb ik bijvoorbeeld voldoende RGB / ARGB headers voor de hardware? Zijn er wellicht betere alternatieven voor de componenten die ik nu heb gekozen? Ik wil sowieso nog een paar weken wachten tot de reveal van nieuwere kaarten.
Ik twijfel tussen de MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X en Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT.
Verder twijfel ik tussen de be quiet! Pure Base 500DX Wit en NZXT H510i Zwart/Wit. Ik heb begrepen dat de NZXT een slechtere airflow heeft.
Uiteindelijk wil ik de LG UltraGear 27GL850 Zwart kopen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Plus | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X | € 431,- | € 431,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 LED White Edition | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z Neo F4-3200C16D-32GTZN | € 135,59 | € 135,59 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 Platinum 550W | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,91 | € 101,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.217,49 | ||
[ Voor 0% gewijzigd door ThePimpShrimp op 26-08-2020 16:09 . Reden: Nieuwe onderdelen ]