Agenda delen (Google calendar > iOS agenda)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
Hallo allen,

Mijn vriendin heeft een (prive)agenda in Google Calendar. Deze wil ze met mij delen. Ik heb een Apple iPhone en ik wil graag haar agenda in kunnen zien en eventueel dingen willen kunnen toevoegen vanuit mijn Agenda app op mijn telefoon.

Is het mogelijk (zonder de agenda openbaar te maken) om haar agenda van haar account te tonen op mijn telefoon in mijn Agenda app?

Groet,
Robert

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-10 11:59

Releases

Ja maar!

Dat kan.
Even bij E-mail instellingen nieuwe E-mail account toevoegen (haar Gmail ccount)
Dan bij het synchroniseren enkel de Agenda selecteren en niet de E-mail, notities etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Of je eigen Google account toevoegen, en daarmee de agenda delen, zodat je geen toegang nodig hebt tot je vriendin haar Google account.

Afgezien daarvan: als je zoekt naar iphone share google calendar vind je al de nodig instructies hoe je dit voor elkaar kunt krijgen. Heb je dit al geprobeerd, en wat werkte er niet?

[ Voor 49% gewijzigd door Daedalus op 26-08-2020 12:26 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:52
Binnen je google omgeving moet je per agenda ook nog activeren dat je deze met ios wil synchroniseren. Zie daarvoor onderstaande link. Alleen agenda's die je hier hebt geactiveerd zijn zichtbaar op gekoppelde iOs apparaten.

https://calendar.google.com/calendar/syncselect

Oost west 127.0.0.1 best

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
Oke, nog even wat uitzoekwerk dus! Allen dank voor jullie hulp. Ik laat weten of het gelukt is en hoe!